سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: افتخار ما این است که شهدایی مانند شهید همدانی و شهید اسکندری را داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه علی رغم همه سختی ها و مشکلاتی که وجود داشته روحانیت در همه صحنه ها پیشتاز بوده است، اظهار کرد: روحانیت شیراز این افتخار دارد که وظیفه خود را در سختی ها به نحو مطلوبی انجام داده است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله محلاتی، اضافه کرد: امیدواریم خداوند روح ایشان را متعالی بگرداند؛ علمای بزرگی در استان فارس جزء شاگردان این عالم بزرگوار بوده اند و آثار و برکات ایشان هنوز در استان و شهر مقدس شیراز عطرافشانی میکند.

تولیت آستان مقدس سید علاالدین حسین(ع) همچنین سالگرد ورود آزادگان را گرامی داشت و تصریح کرد: آزادگان در سخت ترین شرایط به میهن اسلامی خدمت کردند، انتظاری که از مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران است که توجهی ویژه به فرزندان شهدا، ایثارگران و آزادگان شود.

وی عنوان کرد: خانواده های شهدا ولی نعمت ما هستند، مسئولان وظیفه دارند به کار خانواده شهدا به بهترین وجه رسیدگی نموده و مشکلات ایشان را برطرف نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری به علت برگزاری جلسه جامعه روحانیت به میزبانی اداره کل بنیاد شهید استان فارس اشاره کرد و بیان داشت: حضور روحانیت در این مکان اظهار ارادت به شهدای عزیز و محکوم نمودن اقدام اخیر یکی از سران فتنه است.

وی گفت: در سوابق میر حسین موسوی قبل از انقلاب فقط یک نمایشگاه کتاب آن هم با نام دیگری وجود دارد، سوابقش روشن است و از ابتدا در دام منحرفین و ملی مذهبی ها و یکی از اعضای لژ فراماسونری بوده است؛ اسائه ادبی که به شهدا به ویژه به شهید همدانی کرد، بسیار بد بود. امثال میر حسین موسوی نمی دانند جایگاه شهید به چه معناست.

وی افزود: جایگاه شهدا بسیار بالاتر از آن است که بخواهد با یک سخن خدشه ای به آن وارد شود؛ اینکه فوتبالیستی در ایام فتنه پارچه سبز را به دست بسته و اکنون به ساخت مقدس سیدالشهدا(ع) بی احترامی کند و به نذر ایام محرم بی حرمتی کند، درک ندارد، خداوند نور خود را کامل خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری عنوان کرد: افتخار ما این است که شهدایی مانند شهید همدانی و شهید اسکندری را داریم.

وی در پایان عنوان کرد: مداح محوری باید رها شود و مبلغان حضور بیشتری در برنامه های مذهبی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha