جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: رفع موانع و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص از جمله عوامل توسعه زیر ساخت‌ها هستند که باید به این مولفه‌ها توجه بیشتری شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای شهرستان با اشاره به اینکه مسئولان باید با همت جهادی و انقلابی در راستای توسعه زیرساخت‌های شهرستان کوشا باشند، اظهار داشت: رفع موانع و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص از جمله عوامل توسعه زیر ساخت‌ها هستند که باید به این مولفه‌ها توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌های ورزشی به عنوان مطالبه مردم شهرستان، از مسئولان خواست در راستای حل مشکلات و توسعه و تجهیز اماکن ورزشی همت مضاعف داشته باشند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حمله یک جوان به سلمان رشدی مرتد خاطر نشان کرد: این عمل هشداری به دولتمردان آمریکای جنایتکار است که بدانند بعد از ترور سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، خواب راحت و امنیت نخواهند داشت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز شهادت روحانی مبارز ،شجاع و متدین شهید اندرزگو، گفت: شهید اندرزگو، روحانی و مجاهدی نستوه بود که در مقابل زورگویان ایستاد و امروز ما باید ادامه دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه اشاعه مسائل دینی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از جمله راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، مطرح کرد: امیدواریم با همت امامان جماعت و هیات امنا مساجد و همچنین مسئولان پایگاه‌های بسیج، شاهد توسعه بیش از پیش فرهنگ قرآنی در سطح شهرستان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha