شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران با حضور سردار اشتری

حوزه/ سردار حاجیان با تأکید بر اینکه امروز رسانه جریان ساز است، عنوان کرد: رسانه می تواند سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهد و همچنین می تواند در بحث کاهش جرم و پیشگیری اقدامات موثری انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار مهدی حاجیان، در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله‌العالی" گفت: روز خبرنگار یادآور تلاش، فداکاری و ایثار خبرنگاران عزیزی است که برای روشنگری و تبیین و اجرای فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" در جهاد تبیین جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و همچنان آماده ایثار و فداکاری هستند.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید "محمود صارمی" عنوان کرد: بی تردید خبرنگاران در راستای انجام وظیفه جهادی خود که همان ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه و روشنگری است، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با تأکید بر اینکه خبرنگاران طلایه‌داران فرهنگ جهاد و ایثار و چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند، تصریح کرد: امروز رسانه در ارتقاء احساس امنیت جامعه و ارتقاء امنیت ذهنی مردم نقش بی بدیلی دارد؛ قطعا تعامل دو سویه پلیس و رسانه آرامش را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

سردار حاجیان گفت: بحمدالله با روحیه جهادی و انقلابی و توان علمی بالایی که اصحاب رسانه دارند در حوزه امنیت کمک حال و در کنار ما بوده اند؛ به طوری که طی مدت زمان ۴ ماه سال جاری ۵۰ هزار خبر از پلیس در رسانه ها بارگذاری شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امروز توان رسانه ای پلیس بر گرفته از توان رسانه ای اصحاب رسانه است، عنوان کرد: این تعامل رو به افزایش است و به کمک شما اصحاب رسانه احساس امنیت به عنوان ظرفیتی گران بها برای مردم در حال افزایش است.

سردار حاجیان با تاکید بر اینکه امروز رسانه جریان ساز است، عنوان کرد: رسانه می تواند سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهد و همچنین می تواند در بحث کاهش جرم و پیشگیری اقدامات موثری انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha