شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حرم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم آل الله و امنیت ایران اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: خدمات و نام شهدای مدافع حرم برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که با حضور سردار باقرزاده همرزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سالن همایش جهاد کشاورزی این استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام به ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون مطهر شهدای والامقام است که باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم آل الله و امنیت ایران اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: خدمات و نام شهدای مدافع حرم برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

امام جمعه خرم آباد از همه گروه‌های سیاسی صرف نظر از اختلاف سلیقه‌هایی که با هم دارند خواست تا ضمن انزجار از هتک حرمت به شهدای مدافع حرم و محکوم کردن آن، موضع خود را در حمایت از ساحت شهدای مدافع حرم برای فتنه گران اعلام کنند.

سردار باقرزاده همرزم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، اظهار داشت: خدمات شهدا در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی گران‌بها و عظیم است که ما باید همواره قدردان نقش بی بدیل شهدا در امنیت روز افزون ایران اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه اگر شهدای مدافع حرم نبودند، امروز دشمن در کشور ما جولان می‌داد، خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم سندی از مقاومت و ایثار در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان هستند.

فرهاد زیویار استاندار لرستان هم با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم، سند هویت این مرز و بوم در مبارزه با جریان‌های تکفیری و فتنه گران داخلی هستند، اظهار داشت: بصیرت و حماسه آفرینی‌های شهدا ستودنی است و باید آثار خدمات شهدای گرانقدر به نسل جوان جامعه معرفی شود.

گفتنی است استان لرستان ۶ شهید والامقام در دفاع از حرم اهل بیت(ع) تقدیم اسلام نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha