پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس گفت: رژیم صهیونیستی فلسطینی ها را از خانه های خود آنان بیرون کرد پس باید حواسمان باشد که دینداری و ذکر و یاد خدا که وظیفه ماست با دفاع از کیان اسلام و مظلومان عالم پیوند خورده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام پیش از ظهر امروز در همایش اصحاب مسجد که در حرم مطهر شاهچرغ(ع) برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال اجازه جنگیدن و نبرد را برای مسلمانان و مومنان در قرآن کریم صادر فرموده است و اگر این نبرد و دفاع نباشد، صومعه ها، کنیسه ها، کلیساها و مساجد نابود می شوند.

وی به نقش اصلی مساجد اشاره کرد و افزود: نقش اصلی مسجد این است که یاد خدا در آن انجام شود، چراکه ذکر نام خداوند در مسجد از ایجاد فساد بر روی زمین جلوگیری می کند.

نماینده ولی فقیه در فارس در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تصریح کرد: همه جنایات این رژیم غاصب و به خصوص جسارت به «مسجد الاقصی» را محکوم می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی فلسطینی ها را از خانه های خود آنان بیرون کرد و باید حواسمان باشد که دینداری و ذکر و یاد خدا که وظیفه ماست با دفاع از کیان اسلام و مظلومان عالم پیوند خورده است.

امام جمعه شیراز، اخلاص در عمل را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر کار برای خدا و حرکت برای ارزش ها باشد، هیچ کس نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مساجد از سوی مدیران تسهیل شود، ادامه داد: شهید دستغیب یک خرابه را به مسجد جامع «عتیق» تبدیل کرد و صدای این مسجد به همه جای دنیا رسید.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در پایان گفت: ۱۳۶ مسجد در طرح مسجد محوری ثبت شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha