دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر ارسالی مخاطبان حوزه نیوز از راهپیمایی اربعین امسال

حوزه/ استاندار لرستان اعلام کرد: ۲۸ هزار لرستانی در سامانه راهپیمایی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز در جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: استان لرستان آماده خدمت به زائران اربعین حسینی است و تمام تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای خدمت رسانی به زائران اربعین اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۴۳ موکب در کشور عراق، ۳۴ موکب در لرستان و یک موکب دیگر نیز به همت ستاد اربعین استان در مرز مهران راه اندازی خواهد شد، افزود: برنامه ریزی های لازم برای خدمت به زائران با کمک های مردمی در موکب ها انجام شده و موکب ها در ایام اربعین فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۲۸ هزار لرستانی در سامانه راهپیمایی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استان لرستان معین استان ایلام است، حدود ۷۰ درصد از زائران اربعین حسینی از طریق راه های استان لرستان به سمت مرز مهران تردد خواهند کرد.

زیویار در پایان یادآور شد: پیش بینی می شود امسال بیش از ۵ میلیون نفر زائر در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی حضور داشته باشند که بخش زیادی از این تعداد زائر از مسیرهای لرستان عبور خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha