سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کرسی‌های رسانو

حوزه/ «کرسی‌های رسانو» از سلسله گفت‌وگوهای تخصصی کنشگران عاشورایی ذیل دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه‌السلام، به همت اداره همکاری‌های معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «کرسی‌های رسانو» از سلسله گفت‌وگوهای تخصصی کنشگران عاشورایی ذیل دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام، به همت اداره همکاری‌های معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با حضور اساتید و متفکرین رسانه‌های نوین برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، سلسله گفت‌وگوهایی با موضوع «جهان مجازی در سوگواری سید الشهدا علیه السلام» برگزار می شود و متفکرین تحلیلگر با تخصص در عرصه دین و رسانه، جامعه شناسی و فضای مجازی در مورد رخدادهای مهم اخیر در محرم و صفر به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

گفتگوهای زنده با موضوع جهان مجازی در سوگواری سید الشهدا(ع) برگزار می‌شود

اولین کرسی از سلسله گفت‌وگوهای مزبور از روز یکشنبه ۳۰ مردادماه ساعت ۲۱:۰۰ در گروه تعاملی رسانو در ایتا به آدرس c۸۸.ir/rso و صفحه اینستاگرام سوگواره بین المللی ملت امام حسین علیه السلام به نشانی www.instagram.com/soogvareh_com برگزار خواهد شد و تا روز ۷ مهر ادامه دارد.

حجج الاسلام جواد رحیمی، رئیس اداره تامین و تولید محتوا، حامد تقدیری، رئیس سازمان مدارس صدرا، صلح میرزایی، مدیر دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب جناب آقای سهیل کریمی، روزنامه نگار پژوهشگر و مستند ساز از جمله این سخنران می‌باشند.

سوگواره ملت امام حسین علیه السلام، پویش تولید محتوای رسانه‌ای و کنشگری عاشورایی در فضای مجازی است که برای دومین سال به همت سه نهاد فعال فرهنگی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رادیو معارف صدای جمهوری اسلامی ایران و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ابتدای محرم در حال برگزاری است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در سوگواره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت soogvareh.com مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha