سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / بازدید سرزده نماینده ولی فقیه در خوزستان از زیرساخت و مواکب مرز چذابه

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان از زیرساخت ها و مواکب مرز چذابه بازدید و در جریان آخرین وضعیت موجود قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آمادگی استقبال از زائران اربعین در شلمچه و چذابه / مردم در پشتیبانی از مواکب مشارکت کنندحجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان از زیرساخت ها و مواکب مرز چذابه بازدید و در جریان آخرین وضعیت موجود قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ابتدا از مواکب و زیرساخت های مرز چذابه بازدید و در میان خادمین و موکب داران این پایانه حضور پیدا کرد و ضمن خداقوت به آنها و قدردانی از تلاش های در راه خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع)، پای دغدغه ها و درخواست های آنها نشست.

آمادگی استقبال از زائران اربعین در شلمچه و چذابه / مردم در پشتیبانی از مواکب مشارکت کنندنماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع خبرنگاران با تسلیت این ایام، اظهار داشت: توجه ویژه ای به اربعین ابا عبدالله الحسین(ع) شده و این دست فرد نیست و نه دولت، نه گروه خاص و نه مجموعه ای می تواند این جمعیت را متوجه حضرت کند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال قلب ها را متوجه کربلای معلی کرده است، گفت: قطعا خداوند حادثه عاشورا را بسترساز و زمینه ساز حکومت جهانی وجود مقدس(عج) قرار داده و اربعین یکی از نشانه های آن است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: باتوجه به وقفه دو سال اخیر شاهد برگزاری پرشور اربعین حسینی در سال جاری خواهیم بود، در همین راستا زائران برای تردد حتما مدارک قانونی لازم را داشته باشند و الحمدلله رب العالمین امسال نیاز به ویزا نیست.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: مواکب در دو مرز شلمچه و چذابه مردمی هستند و در طول مسیرهای منتهی به این دو پایانه مواکب و زیرساخت های لازم جهت پذیرایی از زائران ابا عبدالله الحسین(ع) فراهم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خطاب به مردم ایران اسلامی به ویژه مردم خوزستان گفت: هر کسی فکر کند که یک موکب در مرز دارد و لذا باتوجه به نیاز مواکب به تغذیه و پشتیبانی و هزینه های بالا، هرکدام در این حرکت عظیم سهیم باشند و نذر کنند.

وی با اشاره به فصل گرما و نیاز شدید به تأمین آب شرب مناسب برای زائران ابا عبدالله الحسین(ع)، بیان کرد: پیشنهاد بنده برای مردم این است که امسال نذر آب کنند و به تأمین هزینه یا آب آشامیدنی بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: شهرداری های مختلف ناوگان حمل و نقل خود را برای جابجایی زائران استفاده کنند و مسئولان علاوه بر جابجایی زائران در مرزهای شلمچه و چذابه، در خاک عراق نیز این اتفاق صورت گیرد.

در بازدید حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام موسوی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان و مسئول کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی استان نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha