دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1041639
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
تبریز

حوزه/ امام جمعه بناب گفت: آب شرب شهرستان بناب مناسب نبوده و هر روز مردم نسبت به این موضوع گلایه دارند، لذا مسئولان لازم است تا تدبیری جهت حل مشکل آب شرب شهرستان بناب بیندیشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب امروز در دیدار مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بناب که بمناسبت هفته دولت انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا تبدیل به ابر قدرتی در منطقه شده است که تمامی خواسته‌های خود را به اجرا در می‌آورد.

وی اقدامات انجام شده توسط دولت در شهرستان بناب طی یکسال گذشته را، بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و افزود: بحمدالله در کل کشور و شهرستان بناب اقدامات خوبی توسط دولت انجام شده است.

امام جمعه بناب با تاکید بر اینکه باید مسئولان در مراسمات و اجتماعات مردم حضور پیدا کنند و خود را جدای از مردم ندانند، گفت: فرماندار بناب فردی مردمی و دلسوز است و در سفر اخیری که بمنظور شرکت در همایش حکمرانی روستایی به شهر مقدس قم داشتند، علیرغم تدارک مجموعه‌ای مستقل برای فرماندار، وی در کنار مردم ماند که این حرکت فرماندار بناب بازتابی گسترده در سطح حوزه علمیه و وزارت کشور داشت و این جای بسی خوشحالی و افتخار برای شهرستان بناب است.

حجت الاسلام باقری بنابی با انتقاد از وضعیت آب آشامیدنی شهرستان، خطاب به مسئولین امر گفت: آب شرب شهرستان بناب مناسب نبوده و هر روز مردم نسبت به این موضوع گلایه دارند، لذا مسئولان لازم است تا تدبیری جهت حل مشکل آب شرب شهرستان بناب بیندیشند.

وی همچنین ضمن گلایه از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی شهر، گفت: آسفالت در خیابان‌های اصلی شهر برازنده این شهرستان نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha