یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: از خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم می‌خواهیم تا در اجرای برنامه‌های کلان و محوری، توسعه متوازن، عدالت محوری، فساد ستیزی و بازسازی انقلابی را مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد که با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم برگزار شد، با اشاره به اینکه دورانی که استان لرستان از توسعه نیافتگی رنج می برد، گذشته است، اظهار داشت: با همت مسئولان و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی به ویژه دولت سیزدهم، آینده روشنی در انتظار لرستان است و این استان با همت جهادی و انقلابی ساخته خواهد شد.

وی افزود: از خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم می‌خواهیم تا در اجرای برنامه‌های کلان و محوری، توسعه متوازن، عدالت محوری، فساد ستیزی و بازسازی انقلابی را مد نظر قرار دهند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گروهک منافقین را تبهکارترین افراد روی زمین دانست و خاطر نشان کرد: این جنایتکاران، جان بیش از ۱۷ هزار نفر از هموطنان بی گناه را گرفته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی سفرهای استانی اعضای هیات دولت را تکمیل کننده سفرهای رئیس جمهور دانست و گفت: ساخت و تکمیل سدهای لرستان به ویژه سد معشوره، تسریع در ساخت جاده‌های در حال احداث، ساخت ۵ هزار واحد مسکونی و تامین آب شرب ۷۰۰ روستا که با تنش آبی مواجه هستند، از جمله مهمترین مطالبات مردم از مسئولان است.

وی در پایان خواستار ساخت و تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام استان و تجهیز آن‌ها به امکانات درمانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha