دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی گفت: بصیرت و دشمن‌شناسی از مسائل مهم است و هر طلبه‌ باید دشمن‌شناس، آگاه به زمانه و با بصیرت باشد؛ اگر طلبه‌ای دارای این خصوصیات باشد فرد موفقی در جامعه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴۰۲ _ ۱۴۰۱ حوزه علمیه گیلان، در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان که با حضور مسئولان حوزوی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: جامعه‌ای که دارای بصیرت باشد به طور قطع از بسیاری خطرها و فتنه‌ها محفوظ می‌ماند، بنابراین وظیفه آحاد جامعه است که تلاش کنند بصیرت خود را افزایش دهند.

وی با تأکید بر اینکه ضرورت بصیرت در میان طلبه‌ها باید بیشتر احساس شود، گفت: بصیرت و دشمن‌شناسی از مسائل مهم است و هر طلبه‌ای باید دشمن‌شناس، آگاه به زمانه و با بصیرت باشد؛ اگر طلبه‌ای دارای این خصوصیات باشد فرد موفقی در جامعه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه گیلان باید همراه با افزایش بصیرت، آگاهی، بینش سیاسی، اجتماعی و دینی در بین طلبه‌ها باشد، افزود: باید قدر فرصت‌ها را دانست و برای احیای دین تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به اینکه همه طلاب در راهبری جامعه نقش اساسی دارند، افزود: آنچه خیر ملت است در سایه قرآن و عترت و به وسیله شما طلاب باید به نسل آینده منتقل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha