سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
استاندار قم

حوزه/ استاندار قم مطرح کرد: دولت در یک سال گذشته پشتیبانی‌های مناسبی از استان انجام داده و تقریبا بخشی از اعدادی که تعهد کرده را به استان داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه سید محمدتقی شاهچراغی امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: اولین وظیفه را از ابتدای مسئولیت، حضور در بین مردم دانستیم و تمامی روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل را در ارتباط با مردم بوده و هستیم و با شنیدن مشکلات مردم، برای حل آن‌ها اقدام کرده ایم.

وی با بیان اینکه برای حل مسائل استان زمانبندی مشخصی انجام شده و نسبت به روزهای نخست فشارها کاهش یافته است گفت: ۱۲۸ هزار نفر برای طرح نهضت مسکن ملی در استان ثبت نام کرده‌اند و ۱۲ هزار نفر واجد شرایط هستند؛ درباره تخصیص زمین برای ۵ هزار نفر تعیین تکلیف شده و تا هفته آینده ۱۲۵ واحد تحویل می‌شود که در مسائل مشکل مسکن، حل بالا رفتن اجاره بها در اولویت است.

استاندار قم اضافه کرد: در برخی مناطق روستایی از نظر کمّی و کیفی مشکل آب داشتیم که طی پیگیری‌هایی که انجام شد، بزودی تامین آب برای ۲۴ روستا انجام می‌شود و برخی از قنات‌ها احیا شده و آب کشاورزی از این طریق تامین می‌شود.

وی ادامه داد: در جاده‌های بین شهری تصادفات فراوانی داشتیم که عملیات اصلاح دو جاده کهک و پردیسان آغاز شد و جاده قم-تفرش ۶ متر تعریض شد.

شاهچراغی با بیان اینکه رسیدگی به مسائل خانه‌های روستایی و تعیین تکلیف اراضی و حل اختلاف‌ها به صورت شبانه روزی در حال انجام است، تصریح کرد: وضعیت ادارات در موضوع پاسخگویی نسبت به گذشته تغییر کرده و به امید خداوند این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه از باب وظیفه انقلابی هر کاری که بتوانیم انجام داده تا مشکلی از کسی حل شود، قطعا انجام خواهیم داد، عنوان کرد: مجموعه هماهنگی در استانداری این مشکلات مردم را با عزم راسخ رصد می‌کنند، هرچند طبیعتا کار مردم هم فراوان است.

استاندار قم مطرح کرد: دولت در طول یک سال گذشته پشتیبانی‌های مناسبی از استان انجام داده و تقریبا بخشی از اعدادی که تعهد کرده را به استان داده است.

وی خاطرنشان کرد: ما به دعای خیر مراجع عظام تقلید نیاز داریم و امیدواریم بزرگان ما را در رسیدن به اهداف از دعای خیر خود محروم نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha