شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دو عنصر سلاح و تجهیزات بومی و نیروی انسانی بومی در یک کشور از عوامل مهم بقای نظام اسلامی و انقلاب هستند، گفت: این دو عنصر اگر در کنار هم قرار گیرند، چنان قدرت و اقتداری به وجود می آورد که می تواند قله های بزرگی را در دنیا و جهان فتح نماید و جام پیروزی را برای ملت مسلمان به ارمغان آورده و بالای سر ببرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نمایندگان ولی فقیه و جمعی از روحانیون نیروهای مسلح از نمایشگاه اقتدار دفاعی ۱۴۰۱ که با شعار «صنعت دفاعی، دانش بنیان و اقتدار آفرین» برگزار شده است، بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج.ا.ا و حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از روحانیون نیروهای مسلح در این بازدید حضور داشتند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، در این مراسم با درود فراوان به مجاهدان راه حقیقت، چه کسانی که در راه اعتلای کلمه الله مبارزه کردند و شهید شدند و چه کسانی که در مسیر تحقق اراده الهی با سختی ها همراه شدند و توانستند ارزش های الهی را جامه‌ی عمل بپوشانند، گفت: حقیقتاً آنچه را که در بازدید از نمایشگاه اقتدار دفاعی می توان بیان کرد تحقق آیه شریفه‌ی «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» است.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی اضافه کرد: امروز دنیا در یک شرایط پیچیده قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران توانسته است بین قدرت و اقتدار پیوند مستحکمی برقرار نماید.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: آنچه که تضمین کننده بقای انقلاب و نظام اسلامی است، مؤلفه‌هایی چون ایمان، باور، مهارت، تخصص، ابتکار و خلاقیت است که همگرایی این موضوعات در کنار هم، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را موجب شده است.

وی با بیان اینکه دو عنصر سلاح و تجهیزات بومی و نیروی انسانی بومی در یک کشور از عوامل مهم بقای نظام اسلامی و انقلاب هستند، گفت: این دو عنصر اگر در کنار هم قرار گیرند، چنان قدرت و اقتداری به وجود می آورد که می تواند قله های بزرگی را در دنیا و جهان فتح نماید و جام پیروزی را برای ملت مسلمان به ارمغان آورده و بالای سر ببرد.

وی افزود: آنچه در جمهوری اسلامی ایران بیش از ۴ دهه نمود یافته؛ اراده، انگیزه، ابتکار و خلاقیت است که در ابعاد مختلف این نمایشگاه قابل مشاهده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: ابتکار در حوزه آفندی و پدافندی در بخش زمینی، هوایی، دریایی و به خصوص مسئله جنگ الکترونیک که امروز دنیا روی آن متمرکز شده است در نمایشگاه اقتدار دفاعی وزارت دفاع مشاهده شد و قطعاً این شکوه از اراده خاص فرماندهی معظم کل قوا در جهت تولید اقتدار و قدرت و همچنین حضور ملت ایران در همه عرصه ها و صحنه ها و در نهایت ایمان و اراده‌ی بسیاری از چهره های ارزنده، مبتکر، خلاق و دانشمند در جهت صیانت از حریم اسلام، انقلاب اسلامی، استقلال کشور و نظام مقدس ایران به وجود آمده است.

«سلاح و تجهیزات بومی» و «نیروی انسانی بومی» از عوامل مهم بقای نظام اسلامی و انقلاب هستند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha