سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1041443
۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان از اعزام جمعی از اساتید و طلاب این مدرسه به مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی ظهر امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه تاکستان گفت: خدای متعال را شکرگزار هستیم که با کاهش بیماری ویروس منحوس کرونا امسال توفیق داریم که مسیر نجف به کربلای معلی را به یاد اسرای کربلا و حضرت زینب (س) پیاده روی کنیم.

وی افزود: با توجه‌ به تعطیلی دوساله اربعین به دلیل کرونا، انگیزه مضاعفی برای اربعین امسال ایجاد شده است و از این منظر پیش‌بینی می‌شود زائرین زیادی به عراق بروند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان ادامه داد: ملت ایران به نوعی دل تنگ مراسم پیاده روی اربعین حسینی بودند که خوشبختانه امسال این موضوع محقق شد وخدای متعال را شکرگزاریم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پیام سالار شهیدان همانا زیر با ظلم نرفتن است و این موضوع مهم باید همیشه اولویت همه مسلمانان باشد.

حجت الاسلام علی بخشی با آرزوی سلامتی و عافیت برای طلاب و اساتید اعزامی به این سفر معنوی، از آنان خواست تا با اخلاص نسبت به امر تبلیغ همت ویژه ای گمارند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: زائران در پیاده روی اربعین حسینی بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند تا این سفر خاطره انگیز شود.

حجت الاسلام علی بخشی به طلاب و اساتید حوزه علمیه توصیه کرد که در مسیر نجف به کربلای معلی نماز جماعت را با حضور زائران پیاده اربعین در مواکب بر پا دارند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha