شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
س

حوزه/ در مراسمی، امشب از کتاب «عکس دسته جمعی»، روایتی از اسیر آزاد شده ایرانی حجت الاسلام حاج شیخ علی مرادزاده آرانی، در آران و بیدگل رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محمود دهقانی رئیس هیأت امنای مسجد امام حسن عسکری(ع) آران و بیدگل در جمع خبرنگاران با اشاره به رونمایی از کتاب «عکس دسته جمعی»، اظهار داشت: این مراسم امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء، با سخنرانی حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان، برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کتاب روایتی از اسیر آزاد شده ایرانی حجت الاسلام حاج شیخ علی مرادزاده آرانی است که توسط حسن کشایی آرانی به رشته تحریر درآمده و فرزانه قلعه‌وند و طاهره کیانی نیز در نگارش این کتاب همکاری داشته‌اند.

رئیس هیأت امنای مسجد امام حسن عسکری(ع) آران و بیدگل خاطر نشان کرد: کتاب عکس دسته جمعی در ۱۴۴ صفحه، توسط انتشارات پیام آزادگان وابسته به موسسه فرهنگی پیام آزادگان انتشار و روانه بازار شده‌ است.

گفتنی است حجت الاسلام مرادزاده آرانی حافظ کل قرآن کریم، هم اکنون در حوزه علمیه آران و بیدگل به عنوان استاد حوزه مشغول فعالیت می‌باشد و حدود ۱۰ سال امامت جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) آران و بیدگل را نیز عهده دار است.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha