جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: از ویژگی‌های دولت شهید رجایی و باهنر توجه به محرومین و مستضعفین بود که در نهایت ساده زیستی و ولایتمداری زندگی کرده و نامی ماندگار از خود بر جای گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی امروز در دیدار با مسئولین شهرستان بویین زهرا، گفت: از ویژگی‌ های انسان مومن و با تقوا، الگو قرار دادن و تاسی به سیره اولیاء الهی مثل حضرت زینب (س) است.

وی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌ های دیگر حضرت زینب(س) باید به معرفت توحیدی، بصیرت، شجاعت، راه شناسی و هم راهنما شناسی ایشان اشاره کرد

رضوانی ادامه داد: مهمترین معنا و مفهوم شجاعت این است که با حوادث، مصائب در کمال اقتدار و استقامت مقابله کند که حضرت زینب(س) در این بخش قهرمان است.

امام جمعه بویین زهرا ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر بیان کرد: از ویژگی‌های دولت شهید رجایی و باهنر توجه به محرومین و مستضعفین بود که در نهایت ساده زیستی و ولایتمداری زندگی کرده و نامی ماندگار از خود بر جای گذاشتند.

رضوانی خاطرنشان کرد: در یک سال فعالیت دولت سیزدهم دستاوردهای ارزشمندی در عرصه های مختلف حاصل شد که شایسته تبیین و تقدیر است.

وی اظهار کرد: علی رغم دستاورد های فراوان، نگرانی هایی را نیز در بازار و گرانی اقلام مورد نیاز مردم عزیز را شاهدیم که هیچ توجیهی ندارد و غیرقابل قبول است.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: انتظار داریم اگر چه مدیران متخلف مجموعه فولاد مبارکه مربوط به دولت گذشته اند، اما انتظار داریم با آنها مربوط به هر جناح و جریان سیاسی که هستند پس از برکناری برخورد قانونی و انقلابی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha