شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1043159
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
موکب بانوان فاطمی

حوزه/ مسئول کمیته مراسم و محافل موکب بانوان فاطمی گفت: فعالیت این موکب از دهم صفر در مسیر پیاده روی اربعین آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مصطفی زحمتکش، مسئول کمیته مراسم و محافل موکب بانوان فاطمی از فعالیت این موکب در عمود ۱۲۲۲ مسیر پیاده روی نجف به کربلا خبر داد و گفت: این فعالیت از دهم صفر آغاز و تا پایان اربعین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که فعالیت های مراسمی موکب بانوان فاطمی نیز همزمان با سایر فعالیت های فرهنگی و رفاهی ویژه بانوان و کودکان آغاز می‌شود، افزود: محفل ویژه قرآنی با حضور قاریان و حافظان قرآنی، گروه های تواشیح و سرود به صورت زنده در موکب بانوان فاطمی اجرا خواهد شد.

مسئول کمیته مراسم و محافل موکب بانوان فاطمی ادامه داد: بخش عمده کار خدمتگزاری به زائران، برگزاری نماز جماعت، تلاوت اذان ظهر و مغرب توسط قاریان برجسته قرآنی است و در این راستا، قاریان برجسته قرآنی از اقصی‌نقاط ایران اسلامی حضور پیدا کرده و در این برنامه بزرگ فرهنگی به تلاوت خواهند پرداخت.

وی، تصحیح قرائت نماز ویژه آقایان و بانوان را از دیگر برنامه های این کمیته برشمرد که با حضور قاریان قرآنی مستقر در موکب صورت می‌گیرد.

زحمتکش خاطرنشان کرد: ختم قرآن کریم به صورت صفحه به صفحه، سخنرانی و ترویج معارف دینی توسط سخنرانان مطرح کشوری، روضه خوانی، قرائت زیارت عاشورا و سرود های خیابانی از برنامه‌های دیگر موکب بانوان فاطمی در عمود ۱۲۲۲ است.

وی در پایان بیان داشت: همچنین مراسم عزاداری ویژه کودکان و نوجوانان ایرانی و عراقی در حسینیه کودک موکب بانوان فاطمی نیز اجرا خواهد شد.

آغاز به کار فعالیت موکب بانوان فاطمی از دهم صفر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha