یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آزمون وکالت

رئیس جمهور قانون تفسیر مواد ۳، ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را برای اجرا به قوه قضائیه و وزارتخانه‌های دادگستری، امور اقتصاد و دارایی و علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر مواد ۳، ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» که در جلسه علنی روز چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۱ به تایید شورای نگهبان رسیده بود، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت دادگستری، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ کرد.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی دوم شهریور در موافقت با کلیات طرح دوفوریتی استفساریه قانون تسهیل فضای کسب و کار، نمره تراز را ملاک قبولی آزمون وکالت قرا دادند و گامی بلند در مسیر شکسته شدن انحصار کانون وکالت برداشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • داوطلب IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 5
    خدایا شکرت که بالاخره یک جایی زور ضعفا بر انحصا رطلبان اغنیا چربید وشدیدا از مجلس انقلابی رئیس جمهور عزیز تشکر وق دانی مینمایم.اما باز از حیله ومکر انحصارطلبان نباید غافل بود ‌که شکستن انحصار براشون بی نهایت دردناک وسنگین تمام شده ودائما جلوی اجرای قانون را به بهانه های واهی میگیرند ونمیخواهند دربازار وکالت دست زیاد شود .توخود بخوان حدیث مفصل ازاین مجمل
  • رژیم پزشکی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    1 5
    انحصار نظام پزشکی در ورودی دانشجو هم شکسته بشه خوبه