پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اربعین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: اجتماع عظیم اربعین حسینی زمینه ای برای اتحاد بین مسلمین و مذاهب اسلامی در برابر جریان تفرقه و نفاق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در جمع روحانیون، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی عنوان کرد: اربعین حسینی یک حرکت و رویداد بزرگ در جهان اسلام است که تاکنون نمونه آن دیده نشده است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: گردهمایی عظیم و بزرگ اربعین زمینه ای برای به نمایش گذاشتن قدرت جهان اسلام در برابر دشمنان به ویژه صهیونیسم جهانی است.

استاد حوزه ادامه داد: راهپیمایی اربعین حسینی جدای از بُعد معنوی و دینی آن، دارای ابعاد سیاسی بزرگی برای جهان اسلام در این شرایط خاص است.

وی یادآور شد: بسیاری از جریان ها، شبکه های ماهواره ای، فضای مجازی و بعضا برخی از فریب خوردگان به دنبال بودند که حضور مسلمانان در اربعین حسینی را کمرنگ کنند و در این راه هزینه های میلیارد دلاری صرف کردند، ولی نتیجه ای عکس گرفتند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: اجتماع عظیم اربعین حسینی زمینه ای برای اتحاد بین مسلمین و مذاهب اسلامی در برابر جریان تفرقه و نفاق است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران خاطرنشان کرد: تداوم چنین حرکت های عظیمی در جهان اسلام که به صورت خودجوش صورت می گیرد می تواند تا حد زیادی بر معادلات سیاسی و فرهنگی تاثیرگذار باشد، لذا تقویت این حرکتها می تواند یکی از راههای تضعیف جبهه استکبار و تقویت قدرت مسلمین باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha