شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موکب درمانی حضرت رقیه(س)

حوزه/ مسئول موکب درمانی حضرت رقیه(س) از مراجعه بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ نفر زائر اربعین حسینی به این موکب درمانی خبر داد و گفت: خدمات رسانی به زوّار تا آخر صفر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت اقدم به خدمت رسانی موکب درمانی حضرت رقیه(س) واقع در مسجد مقدس جمکران که به مناسبت ایام اربعین حسینی برپا شده اشاره و اظهار داشت: این خدمات از پنجم ماه صفر آغاز شده و تا آخر صفر ادامه خواهد یافت.

به گفته مسئول موکب درمانی حضرت رقیه(س) این موکب درمانی از زمان احداث قرارگاه اربعین در استان قم راه اندازی شده و هدف خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) است که از شهرها و استان‌های دیگر ایران اسلامی و کشورهای خارجی به قصد زیارت عتبات عالیات حرکت کرده‌اند و از شهر مقدس قم عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشتر مراجعان به موکب درمانی حضرت رقیه(س) زائران ایرانی بوده‌اند، گفت: امسال ششمین سالی است که به زائران اربعین حسینی در شهر مقدس قم خدمات رسانی انجام می‌شود؛ الحمدلله خدمات ارائه شده در موکب حاکی از رضایت اکثر زائران مراجعه کننده به این موکب بوده است.

اقدم سطح خدمات ارائه شده به زوّار اربعین حسینی را مورد توجه قرار داد و گفت: امسال دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان متولی این موضوع با همکاری و حمایت هلال احمر، بسیج علوم پزشکی قم، اورژانس ۱۱۵ و همچنین پشتیبانی و حمایت خیرین استان قم اقدام به خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی در موکب حضرت رقیه(س) کرده‌اند.

مسئول موکب درمانی حضرت رقیه(س) بیان کرد: تا روز گذشته از سوی پزشکان و پرستاران مستقر در موکب به ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی شده است.

وی با بیان اینکه پزشکان و پرستاران مستقر در موکب از ساعت هشت صبح لغایت ده شب درحال ارائه خدمات به زوّار هستند، گفت: در صورت نیاز این خدمات رسانی ۲۴ ساعته خواهد بود.

مسئول موکب درمانی حضرت رقیه(س) همچنین از انتقال پنج بیمار اورژانسی به بیمارستان‌های خیرین سلامت و کامکار خبر داد و گفت: داروخانه حضرت رقیه(س) تاکنون کمک حال ما و بیماران بوده و در صورت نیاز تزریقات خانم‌ها و آقایان انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha