دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احیا

حوزه / مدیر موسسه کلامی احیاء همدان گفت: باتوجه به ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و ضرورت ارتقاء معرفت و شعور حسینی در آحاد جامعه، موسسه کلامی احیاء با همکاری اداره کتابخانه‌های استان همدان طرح معرفتی حسینیه اندیشه را در سطح استانی برگزار کرد.

حجت الاسلام جعفر علینقی، مدیر موسسه کلامی احیاء همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات موسسه کلامی احیاء در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه و رفع برخی شبهات، اظهار داشت: باتوجه به ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و ضرورت ارتقاء معرفت و شعور حسینی در آحاد جامعه، موسسه کلامی احیاء با همکاری اداره کتابخانه‌های استان همدان طرح معرفتی حسینیه اندیشه را در سطح استانی برگزار کرد.

وی افزود: محل برگزاری این نشست‌ها در کتابخانه‌های عمومی هر شهرستان بود که با استقبال خوب طلاب، فرهیختگان و آحاد جامعه قرار گرفت.

مدیر موسسه کلامی احیاء همدان با بیان اینکه در این نشست‌ها موضوعات مهم معرفتی توسط اساتید حوزوی رشته‌ کلام و عقاید به بحث گذاشته شد، گفت: پس از ارائه مطالب در هر جلسه توسط اساتید، در دقایق پایانی نشست نیز، اساتید پاسخگوی شبهات و سوالات اعتقادی شرکت کنندگان بودند.

وی با اشاره به اینکه در هر جلسه کتابی با موضوع قیام عاشورا به مخاطبان معرفی شد، یادآور شد: پس از اتمام جلسه و بیان نکات مورد نیاز، با توجه به ایام عزاداری محرم و صفر، ذکر مصیبت اباعبدالله(ع) توسط مداحان شاخص هر شهرستان برگزار می‌شد.

حجت الاسلام علینقی با بیان اینکه موسسه کلامی احیاء در طول سال جلسات و نشست‌های مختلفی را در راستای پاسخگویی به شبهات در برنامه دارد، اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از آخرین برنامه‌های موسسه در کانال اطلاع رسانی به آدرس eitaa.com/ehyakalam، در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha