جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید عنایت الله دریاباری

حوزه/ جامعه روحانیت شهرستان فیروزکوه با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید عنایت الله دریاباری از اساتید ممتحن حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه روحانیت شهرستان فیروزکوه با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید عنایت الله دریاباری از اساتید ممتحن حوزه علمیه قم و موسس حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام برادران فیروزکوه را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

باسمه تعالی
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدهاشیء.
ارتحال جانسوز عالم ربانی فقیه بزرگوار جامع معقول و منقول آیت الله سید عنایت الله دریاباری رضوان الله تعالی علیه موسس حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام برادران فیروزکوه موجب تاسف و تاثر گردید، آن مرحوم مقامات علمی و عملی و مجاهدت هایی قبل و بعد از انقلاب داشتند و عمر خود را در مبارزه با رژیم طاغوت وتدریس و تربیت فضلا و تحقیق و تالیف سپری کرده‌اند و از مجتهدین و ممتحنین حوزه علمیه قم بودند ارتحال ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت عرض نموده و به مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، جامعه محترم مدرسین، اساتید حوزه های علمیه، عموم ارادتمندان ایشان به ویژه به فرزندان روحانی ایشان خصوصاً حجت الاسلام سید محمد دریاباری، مدیر حوزه علمیه و بیت آن مرحوم و مردم شریف شهرستان های قم و فیروزکوه صمیمانه تسلیت می گوییم. فقدان ایشان ثلمه ای برای حوزات علمیه و جامعه اسلامی و وطن عزیز بود.

ایشان از ارادتمندان حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و مقام معظم رهبری دام ظله العالی بودند. از خدا می خواهیم که این ثلمه را به لطف بیکران خود جبران نموده و روان این عزیز را در بهشت خود متنعم فرماید و با اولیایش محشور و به بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مرحمت فرماید.
جامعه روحانیت شهرستان فیروزکوه.

مراسم تشییع فردا سه شنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۷ درقم از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام چهارراه بازار به سمت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و چهارشنبه صبح از فیروزکوه به سمت دارالساده وشتان برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha