دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نقده

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: دشمن برای از بین بردن واجبات الهی و گمراه کردن مردم به ایجاد و پخش شبهات روی می آورد و منکرات را در جامعه رواج می دهد تا بتواند با انقلاب اسلامی مبارزه کند و مردم را علیه این نظام بشوراند که هیچ وقت موفق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی، لیلا مرادپور امروز در همایش طلیعه حضور که در مدرسه علمیه فاطمیه نقده برگزار شد، با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در جهت ایجاد صلح و صفا در جامعه است و نوعی هشدار برای جلوگیری از خلاف و تشویق برای انجام کارهای نیک می باشد.

وی اضافه کرد: امام علی (ع) می فرمایند: کسی که جلوی منکر را نگیرد مانند فردی است که مجروحی را بگذارد تا بمیرد و امر به معروف نکردن و سکوت در مقابل منکرات و معصیت باعث از بین رفتن قبح گناهان می شود و مردم به راحتی در دام شیطان گرفتار می شوند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی افزود: متاسفانه عده ای برای مقابله با دین و امر به معروف مثلی را مطرح می کنند که "عیسی به دین خود و موسی به دین خود" و اضافه می کنند که هر کس مختار است چگونه زندگی کردن خود را انتخاب کند، در حالی که اگر قرار باشد در یک جامعه ای که همه مردم با آن سر و کار دارند هر کس در برخوردها و رفتارهای خود آزاد باشد، امکان زندگی از انسان سلب می شود.

وی گفت: دشمن برای از بین بردن واجبات الهی و گمراه کردن مردم به ایجاد و پخش شبهات روی می آورد و منکرات را در جامعه رواج می دهد تا بتواند با انقلاب اسلامی مبارزه کند و مردم را علیه نظام بشوراند که هیچ وقت موفق نخواهد شد.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha