سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ فرماندهان نیروهای مسلح استان خوزستان در آستانه هفته دفاع مقدس و باهدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا، با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، فرماندهان نیروهای مسلح استان خوزستان، امروز در آستانه هفته دفاع مقدس و باهدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی فرماندهان و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و مرزبانی حضور داشتند، با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدای دفاع مقدس و حرم اهل بیت(ع) این دیدار صورت گرفت و بر پایبندی در مسیر انقلاب اسلامی تأکید شد.

دیدار ویدئو کنفرانسی ۵۰۰ پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس با رهبرمعظم انقلاب

در این نشست سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: اینکه ایران اسلامی باوجود نا امنی در کشورهای منطقه و درگیری‌های مختلف به کشتی امنی تبدیل شده، به دلیل وجود بابرکت ولایت فقیه است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، یادآور شد: دیدار ویدئو کنفرانسی ۵۰۰ پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس با رهبرمعظم انقلاب، رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران و غبارروبی گلزار شهدای اهواز از جمله این برنامه‌ها هستند.

بی‌همتایی تاریخ دفاع مقدس در میان تاریخ‌های دنیا

در ادامه امیر حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش جمهوری اسلامی در جنوب، غرب اظهار داشت: تاریخ آیینه و نگارشی از نقش گذشتگان است که در هشت سال دفاع مقدس شاهد تاریخی درخشان از رزمندگان هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب عنوان کرد: تاریخ دفاع مقدس در میان دیگر تاریخ‌ها بی‌نظیر است و در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاکمان را به دشمن سر تا مسلح ندادیم.

وی تصریح کرد: باورهای ناصواب هدایت کنندگان این جنگ گمان می‌کردند که یک هفته‌ای پیروز خواهند شد اما به غیر از شکست نتیجه‌ای دیگر نگرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha