یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از انعکاس شایسته برنامه های مراسم اربعین حسینی در رسانه ملی و شبکه استانی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ضمن قدردانی از فعالیت دست اندرکاران و جریان سازان پیاده روی اربعین، گفت: اجتماع عظیم اربعین پیام های ارزشمند، انسان ساز و ماندگاری به همراه دارد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: کربلا امروز محور وفاق جهان اسلام است که تمام عزت و اعتلا و اقتدار جهان تشیع به این مرکز که قبله گاه سیاسی امت اسلامی است منتهی می‌شود.

وی ادامه داد: خدمات مردم عراق و میهمان نوازی آنها در خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) موضوع مهمی است که باید ضمن قدردانی هیچگاه از ذهن مردم پاک نشود.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: رسانه‌های وابسته به دشمنان از پوشش عظمت اربعین و صحنه‌های زیبا و به یاد ماندنی آن چشم پوشی و اخبار آن را سانسور کردند.

وی اظهار کرد: دشمن خیلی تلاش کرد تا مانع پیاده روی عظیم اربعین شود، اما ناکام ماند و از تک تک زائرین که قطره‌ای از این اقیانوس شدند تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام مصطفایی ضمن تقدیر از رسانه ملی و شبکه استانی مرکز قزوین در انعکاس فعالیت های مواکب و پیاده روی اربعین حسینی، بیان کرد: خوشبختانه رسانه ملی و شبکه استانی مرکز قزوین امسال هم به خوبی مراسم پیاده روی اربعین را انعکاس دادند که جای تقدیر وخداقوت دارد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین همچنین ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، بیان کرد: رزمندگان دلاور ایران اسلامی از همه نقاط کشور گوش به فرمان رهبر حکیم و دوراندیش خود به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند تا وجبی از این خاک مقدس در تصرف دشمنان قرار نگیرد.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: امروز باید حماسه سازی ها و دلاورهای رزمندگان و جانبازان به نسل نوجوان و جوان انتقال داده تا آنها بیش از پیش با فرهنگ عظیم و با ارزش دفاع مقدس آشنایی داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha