جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهادت

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی شهادت بسیجی حسین اوجاقی توسط اغتشاشگران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پی شهادت برادر بسیجی حسین اوجاقی در اغتشاشات آشوبگران روز گذشته در تبریز پیامی صادر کرد.

متن پیام حوزه علمیه آذربایجان شرقی بدین شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

من المومنین رجال صدقواما عاهدوا علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

بار دیگر دستان پلید و خون آشام آشوبگران و اغتشاش کنندگان مزدور از آستین پلید جیره خوارگی و غربزدگی و عبری تابعی و وهابی و داعشی صفتی بیرون آمد و فرزندی از تبار ابراهیمیان زمان را به مسلخ برد تا ماهیت ننگین ضدیت با دین را نشان دهد و تا از رهگذر غارت و شهادت به نیت شوم خیال براندازی درخت پرتناور انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشاند که زهی خیال باطل و خوابی آشفته. الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء.

وه که چه غافلند در یوزگانی که شعار فرزندان خمینی را نشنیده یا خود را به اصم و ابکمی زده اند که رقصی چنین میانه در خون آرزوی ماست.

حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی ضمن تسلیت شهادت بسیجی جان برکف حسین اوجاقی به خانواده محترم ایشان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با این شهید عزیز پیمان می بندد که تا جان داریم پای ارزش های دینی و مقدسات و انقلاب خواهیم ماند و نخواهیم گذاشت که شب پره های ظلمت نشین روشنایی وطن را تاریک و تیره سازند و پرچم خونین انقلاب اسلامی بر بلندای تاریخ این مرز و بوم همچنان برافراشته خواهد ماند.

ان شاء الله
مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شهروند IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    آقای پزشکیان طبق نطق خودتان در صدا سیما که انجام دادید به علت تشویش اذهان عمومی که منجر به قتل شهید حسین اجاقی شد شما خودتان طبق همان نطق تان حسین اجاقی را به شهادت رساندید و خون پرسنل انتظامی که در این اغتشاشات ریخته خود شما معاون در قتل این شهدا هستید