جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبریز

حوزه/ شهردار تبریز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، قائم مقام، معاونان و شهرداران مناطق دهگانه در منزل شهید مدافع امنیت حسین اجاقی حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، قائم مقام، معاونان و شهرداران مناطق دهگانه در منزل شهید مدافع امنیت حسین اجاقی حضور یافت.

هوشیار در این دیدار گفت: شهدا با نثار خون خود از جمله انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاطع حساس گوناگون، ضامن امنیت مردم و مدافع آرمان‌های انقلاب و نظام بوده‌اند.

وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اطاعت و فرمانبری جوانان این مرز و بوم از منویات رهبری و آرمان‌های امام (ره) و شهدا، این جانفشانی‌ها همیشه ادامه‌دار بوده و دشمنان ملت و کشور را مأیوس کرده است.

شهردار تبریز عنوان کرد: شهید حسین اجاقی، بسیجی جان بر کف و مدافع امنیت نیز با نثار خون خود، نشان داد که جوانان معتقد و ولایی همچنان آماده دفاع از حقوق ملت و نظام در برابر اغتشاشگران، منافقان و دشمنان هستند.

مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع امنیت حسین اجاقی روز شنبه دوم مهر با حضور امت حزب‌الله و شهیدپرور تبریز در گلزار شهدای وادی رحمت برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha