دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمدی لائینی

حوزه/ امام جمعه ساری با اشاره به سرمایه گذاری دشمن برای آسیب به امنیت داخلی کشور گفت: اتفاقات اخیر ناشی از شکست دشمن برای رویارویی در عرصه های مختلف و تمسک به سوء استفاده از عواطف و احساسات مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در نماز عبادی سیاسی جمعه ساری با اشاره به ناتوانی دشمنان در مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز دشمن با ناتوان دیدن خود در ابعاد معرفتی و بصیرتی، بر بعد سیاسی نظام اسلامی متمرکز شده تا با حمله به مبانی سیاسی، توطئه خود برای به زانو درآوردن نظام را عملی کند.

وی به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له در سخنان خود بر مقاومت تأکید داشتند که مبتنی بر این بود که امروز دشمن با تمامی ابزارها و انواع فتنه سعی در ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی دارد.

رئیس جمهور چهره واقعی قدرت سخن و دیپلماسی را در سازمان ملل به نمایش گذاشت

نماینده ولی فقیه در مازندران، سخنرانی اخیر رئیس جمهور در هفتاد و هفتمین مجمع سالانه سازمان ملل متحد را جلوه‌ای واضح از دیپلماسی قدرت دانست و افزود: آنچه رئیس جمهور در صحن علنی سازمان ملل به نمایش گذاشت، چهره واقعی از قدرت سخن و دیپلماسی کلمه بود که ادا شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی همچنین قله رفیع این سخنرانی را بالا بردن تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قلب سرزمین دشمن عنوان کرد و گفت: امروز باید گفت که ما در اوج عزت و قدرت قرار داریم، قدرتی که از خون شهدا و اندیشه امام(ره) نشأت می‌گیرد.

وی ادامه داد: امروز توسل به ولایت فقیه و سید شهدا باعث شد تا نظام جمهوری اسلامی و مسئولان، فراتر از هر مرز و منطقه‌ای، ندای آزادی، استقلال و عزت را سر دهند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته، به وقایع اخیر اشاره کرد و گفت: این اتفاقات نیز بهانه‌ای دیگر برای دشمن، جهت عرض اندام بود که در پی شکست‌های مکرر در عرصه‌های مختلف از جمله تحریم‌های اقتصادی بروز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی تأکید کرد: دشمن به رهبری آمریکا و با ابزار رسانه سرمایه گذاری فکری و مالی عظیمی برای شکست مقاومت ملت ایران کرده، که امروز رهبر معظم انقلاب این مقاومت را اولویت می‌دانند که نشان از بصیرت ولی فقیه در پیچ‌های مختلف دارد.

وی با کوچک شمردن تعداد اغتشاشگران، بیان کرد: امروز مردم هوشیارتر از گذشته، دیگر در زمین دشمن بازی نمی‌کنند و فریب چهره ظاهری آن‌ها را نمی‌خورند.

وی افزود: مردم با بصیرت ایران و مازندران همواره با حمایت از نیروی مظلوم انتظامی و توسل به خون شهدا، اربعین دیگری شکل داده‌اند تا بگویند آمریکا و فتنه گران خود فروخته هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی تخریب اموال عمومی، قرآن سوزی، توهین و دست درازی به نوامیس را نشان از عجز و ناتوانی دشمن در برابر مقاومت ملت ایران دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha