شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه مردم گیلان صفشان را از اغتشاشگران جدا کرده‌ اند، گفت: از قوه قضائیه می‌خواهیم تمام کسانی که در این ایام مساجد و قرآن‌ها را آتش زدند، قاطعانه برخورد کند و آنان را به اشد مجازات برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به هتک حرمت اغتشاشگران به مساجد و پرچم ایران و همچنین برداشتن حجاب از سر بانوان محجبه و سنگ اندازی مجدد دشمنان نظام و تکرار اعمال کودکانه خود در روزهای اخیر اظهار داشت: مردم با هوشیار و بصیرت همیشه در صحنه، نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با راهبری و تدبیر امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید، گفت: پدر و پسر شاهنشاهی، ملت را به نهایت حقارت رسانده بودند و شاه ذلیلانه در برابر قدرت‌های استکباری رفتار می‌کرد.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد ملت ایران ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی رأی دادند، گفت: مردم انقلابی ایران، دشمن تا بن دندان مسلح را با مقاومت و ایستادگی هشت‌ساله تحقیر کردند، و هزاران شهید در جنگ تحمیلی برای انقلاب اسلامی داده‌اند، و با تقدیم ۸ هزار شهید از استان گیلان نشان داد که این مردم دغدغه نان و آذوقه ندارند بلکه می‌خواهند تا در سایه اسلام زندگی کرده و قانون اسلام بر آنها حکمفرما شود.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در این سال‌ها توطئه‌های مختلفی را پیش‌روی ملت بزرگ ایران گذاشتند که همه آن‌ها یکی پس از دیگری با بصیرت و هوشیاری ملت ایران نقش بر آب شد و همه بدانند که این نظام اسلامی به آسانی به دست نیامده که با حرکات زالو صفتان به آسانی از دست برود و معتقدم مردم دشمنان اصلی خود را می‌شناسند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به ابزار رسانه‌ای دنیا که در اختیار سازمان وحشی‌صفت آمریکا و صهیونیست‌ها قرار دارد، افزود: جنایت و کینه دشمنان و قدرت پوشالی‌شان و رسانه‌هایی که در اختیار دارند، نسبت به مردم ایران بسیار زیاد است، چرا که از ۳۰۰ ماهواره تلویزیونی در دنیا ۱۱۶ ماهواره تلویزیونی فقط روی جمهوری اسلامی ایران تمرکز کرده است، و ۲۶۰ کانال فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی سرویس دهی مجانی می‌کنند، و دروغ، شایعه، فساد، جرم و آدم کشی را تبلیغ می‌کنند.

امام جمعه رشت ادامه داد: منابع انسانی این جنایتکاران و استکبار در واقع ضدانقلاب‌های داخلی و خارجی، سلطنت‌طلبان، تفاله‌های رژیم منحوس پهلوی، بهائیان و جاهلان فریب خورده و آنها که از انقلاب اسلامی ضربه خورده‌اند و حالا دنبال جنگ رسانه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در بمباران شوم رسانه‌ای استقامتی توأم با خداباوری از خود نشان دادند گفت: مردم در فضای مسموم رسانه‌ای، پیروز میدان بوده و خود را از اغتشاشگران جدا کردند و دشمنان نظام از ضد انقلاب‌ها، سلطنت طلبان، نادانان فریب خورده و افرادی که از نظام ضربه خورده‌اند به عنوان ابزار انسانی خود بهره می‌برد.

خطیب جمعه رشت تصریح کرد: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی، آتش دشمن را خاموش کرده و خواب‌های خیالی آنان را به کابوسی ابدی تبدیل خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه مردم گیلان صفشان را از اغتشاش گران جدا کرده‌ اند، گفت: از قوه قضائیه می‌خواهیم تمام کسانی که در این ایام مساجد و قرآن‌ها را آ تش زدند، با قاطعانه با هنجارشکنان برخورد کند و آنان را به اشد مجازات برساند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی تاکید کرد: مسئولان و گردانندگان اغتشاشات اخیر و کسانی که تاکنون بازداشت شده‌اند گیلانی نیستند و مردم گیلان صفشان از اینها جدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha