دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله نورمفیدی

حوزه/ امام جمعه گرگان گفت: کسی با نقد و اعتراض علمی و دریافت پاسخ مخالف نیست، اما آتش زدن ماشین، بانک و خسارت زدن به اموال مردم و بیت‌المال را کسی قبول ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی گرگان، اظهار داشت: کسی با نقد و اعتراض علمی و دریافت پاسخ مخالف نیست، اما آتش زدن ماشین، بانک و خسارت زدن به اموال مردم و بیت‌المال را کسی قبول ندارد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ما نیز اعتقاد داریم که این قضیه به درستی بررسی شود و اگر قصوری در کار بوده، به مردم و افکار عمومی درست، صریح و شفاف اطلاع‌رسانی شود.

وی خاطر نشان کرد: این اعتراضات حکایت از مسایل پشت پرده دارد که ۲۶۰ شبکه در دنیا برای ملت ایران برنامه درست می‌کنند و این شبکه‌های ماهواره‌ای و معاند خط‌دهی می‌کنند، که در این بین برخی دانسته و ندانسته در مسیر آنها حرکت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: رسانه‌های معاند به این مسایل دامن می‌زنند و حتی بر روی کتک زدن ماموران نیروی انتظامی به شدت مانور می‌دهند، که این تاکیدی بر آن است که خارج از مسائل اعتراض و به دنبال آشوب هستند.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: این مسائل بوی توطئه می‌دهد و سبب آزردگی خاطر می‌شود.

امام جمعه گرگان ادامه داد: توصیه من این است که جوانان و فرزندان ما خود را در این مسایل قاطی نکنند و لازم است تا جوانان از پشت پرده این وقایع مطلع شوند و لذا تاکید دارم در آشوب‌ها حضور نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بداند ملتی که ۲۵۰ هزار شهید و تعداد بسیاری جانباز، ایثارگر و آزاده دادند، از آرمان‌های خود دست بر نخواهد برداشت.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ملت ایران سرمایه‌های زیادی از دست داده تا از بردگی و ظلم رها و مستقل شود.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: ما در کشور مشکلات داریم و نسبت به این مشکلات معترض هستیم، اما این روزها عده‌ای لحن اعتراض را تبدیل به آشوب کردند.

امام جمعه گرگان به سفر رئیس جمهور به نیویورک و شرکت در مجمع سازمان ملل نیز اشاره کرد و گفت: شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی مناسب برای طرح مسائل ایران و اهداف انقلاب در یک مجموعه جهانی است که به طور شفاف به گوش جهانیان رسانده می‌شود.

آیت الله نورمفیدی خاطر نشان کرد: حضور در سازمان ملل فرصتی برای مخابره مستقیم اهداف انقلاب و دیدار با سران کشورهای مختلف جهان است تا دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران بدون واسطه مطرح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha