جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علیدادی

حوزه/ امام جمعه کرمان گفت: اغتشاشگران اموال عمومی را به آتش کشیدند، به حجاب، مقدسات، قرآن، شهدا و شهید سلیمانی، شهید نازنینی که ۴۰ سال همه وجودش را برای دفاع از حریت گذاشت، اهانت کردند، اقداماتی که قابل بخشش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: اینجاست که ضرورت جهاد تبیین بر ما روشن‌تر می‌شود تا بعضی‌ها دچار شک نشوند، زیرا بعضی‌ها با حرف هایشان میدان را برای دشمن فراهم کردند.

وی افزود: در روزهای اخیر حوادث تلخی را شاهد بودیم، اتفاقاتی رقم خورد که این اتفاقات قلب هر متدینی را جریحه‌دار کرده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، با بیان اینکه حادثه‌ای اتفاق افتاد و جوانی از دنیا رفت، یادآور شد: از دست رفتن جوان غم انگیز است و باید ابعاد این حادثه رسیدگی و در مجاری قانونی اعلام شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه با این حادثه بهانه‌ای درست شد و اتفاقاتی رقم خورد، تصریح کرد: برجسته‌سازی شعارهای هنجارشکن، هتک حرمت، توهین و افترا علیه مقدسات و صدها مورد دیگر مصداق تضییع حقوق شهروندی است.

وی یادآور شد: اغتشاشگران اموال عمومی را به آتش کشیدند، به حجاب، مقدسات، قرآن، شهدا و شهید سلیمانی، شهید نازنینی که ۴۰ سال همه وجودش را برای دفاع از حریت گذاشت، اهانت کردند، اقداماتی که قابل بخشش نیست.

حجت الاسلام علیدادی با گلایه از اینکه چرا بعضی زمین را برای دشمن آماده می‌کنند، اظهار داشت: ملت انقلابی و شهید پرور بویژه در استان کرمان حتما این وضعیت را تحمل نخواهد کرد و در آینده نزدیک، جواب محکم و کوبنده‌ای به اغتشاشگران خواهند داد.

وی گفت: به اسم دفاع از حقوق شهروندی، با حرکت وحشیانه داعشی آدم را به آتش می‌کشند و به حجاب اسلامی توهین می‌کنند.

امام جمعه کرمان گفت: ضمن هجمه به غرور ملی و پرچمی که برایش شهید دادیم، به غیرت دینی ما نیز جسارت و توهین شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: امیدواریم خدا کمک کند تا از همه سختی‌ها و حوادث تلخ که دشمنان برای ما دیده‌اند عبور کنیم و این انقلاب را با رهبری ولی امر مسلمین به دست صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس هستیم، مناسبتی به عنوان نماد مردانگی‌ها، نمایش ایمان و موقعیتی که جوانان این کشور در دفاع از آرمان‌های انقلاب کربلای کوچکی خلق کردند، که باید این مناسبت را پاس بداریم.

حجت الاسلام علیدادی خاطر نشان کرد: دولت موفق شد، ویروس کرونا را شکست دهد و بعد از ۲ سال کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شود که به جامعه تعلیم و تربیت نیز مناسبت بازگشایی مدارس را تبریک می‌گوییم.

وی یادآور شد: عضویت رسمی ایران به پیمان اقتصادی شانگهای در شرایط تحریم دستاوردی بزرگ است که به دولتمردان و مردم باید تبریک گفت.

امام جمعه کرمان گفت مطرح کرد: حضور شجاعانه رییس جمهور در سازمان ملل به نمایندگی از مردم و دفاع جانانه از حقوق مردم و ارزش‌های دینی بویژه طرح بحث شهید سلیمانی، پیگیری ظالمی که دستور ترور ایشان را داد و همچنین برافراشتن عکس ایشان در صحن عمومی سازمان ملل جای قدردانی و تشکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha