پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1045144
۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
تبریز

حوزه/ مردم تبریز پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی و پیمودن مسیر مصلی تا میدان ساعت، جنایات اغتشاشگران را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نمازگزاران تبریز پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی و پیمودن مسیر مصلی تا میدان ساعت، جنایات اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.

نمازگزاران تبریزی در این راهپیمایی اقدامات عده‌ای اغتشاشگر، عوامل مزدور و فریب خورده از سوی منافقان و گروهک های منحله برای اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ع) و قرآن کریم و تخریب اموال و اماکن عمومی و سلب امنیت مردم را محکوم کردند.

این افراد با پیمودن مسیر راهپیمایی و سردادن شعارها، آتش زدن برخی از مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، هتک حرمت حجاب بانوان و اغتشاشات اخیر را فتنه آمریکایی، صهیونیستی دانسته و از مراجع قضائی و امنیتی خواستند تا با مزدوران استکبار برخورد قانونی کنند.

نمازگزاران تبریزی در این راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، اقدامات استکبار جهانی و مزدوران آن ها را محکوم کرده و با سردادن شعار «بسیجی لر جان وِیر ـ ولایته قان ویر»(بسیجی ها جان خودش را فدای انقلاب و رهبر می کنند) آمادگی خود را برای پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی و امنیت جامعه اعلام کردند.

نمازگزاران در پایان راهپیمایی با قرائت قطعنامه ای در ۶ بند اعلام کردند تا جان در بدن دارند از قرآن و اهل بیت (ع) و ولایت جدا نخواهند شد و همچنان ادامه دهنده راه نورانی شهدا و امام شهدا بوده و دشمنان را در رسیدن به اهداف پست و پلید خود ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha