شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: آشوبگران و اغتشاشگران با تخریب اموال عمومی، حمله به بانوان محجبه و چادری، توهین به مقدسات قصد دارند با اهداف نظام اسلامی مقابله کنند که با اتحاد مردم ولایی ایران اسلامی این توطئه‌ها نیز خاموش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر، با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی با هزاران نیرنگ و فتنه نخواهند توانست ذره‌ای به اهداف این نظام خلل وارد کنند، اظهار داشت: امت حزب الله، متحد و منسجم ایران اسلامی با تبعیت از فرامین رهبری و سیره شهدا، اجازه دست درازی دشمنان به آب و خاک این مرز و بوم را نخواهند داد و با فتنه گران مقابله می‌کنند.

وی گفت: جمعی در فتنه ۸۸ از فردی که قبل از اعلام نتیجه انتخابات خود را پیروز میدان می‌دانست، توسط دشمنان انقلاب، تحرکات خود را گرفتند و برخی از ورزشکاران و هنرمندان را نیز همراه خود ساخته و اغتشاشات را راه اندازی کردند که به لطف الهی فتنه آنان ناکام ماند و درخت انقلاب روز به روز تنومندتر شد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه آشوبگران و فتنه گران در این روزها نیز در انتظار مشخص شدن نتیجه نیستند، خاطر نشان کرد: آشوبگران و اغتشاشگران با تخریب اموال عمومی، حمله به بانوان محجبه و چادری، توهین به مقدسات قصد دارند با اهداف نظام اسلامی مقابله کنند که با اتحاد مردم ولایی ایران اسلامی این توطئه‌ها نیز خاموش خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: سران سه قوه، وزارت کشور و دستگاه‌های نظارتی به دنبال روشن شدن پرونده هستند، اما حرکات اغتشاشگران نشان می‌دهد که منتظر نتیجه نیستند و دشمن آنان را هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه مبنای حکومت جمهوری اسلامی، قرآن، سنت پیامبر(ص) و سیره اهل بیت(ع) است، گفت: حاکمیت اسلام و قرآن حرف اول را می‌زند و امر به معروف نهی از منکر در این کشور اسلامی، تعطیل بردار نیست.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه فرماندهی انتظامی خدمتگزار مردم است و در این مدت ۲ نفر از جوانان این نیرو نیز به شهادت رسیدند، افزود: مردم قدردان خدمات نیروهای حافظ امنیت کشور هستند و تا پای جان وفادار به نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم در برخی شهرها فضا ملتهب و پرآشوب شود و آشوبگران نیز باید بدانند، خط مردم از آنان جدا است.

وی در ادامه به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور مواضع شفاف ملت ایران را مقتدرانه و به دور از از انفعال اعلام کرد و با نمایش تصویر شهید سلیمانی، نشان داد که آن شهید والامقام نامش سرافراز و تاثیرگذار است.

امام جمعه خرم آباد همچنین از مسئولان و خادمان مواکب اربعین حسینی در عراق و ایران قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به ۲۸ صفر سالروز رحلت رسول گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: تمسک به قرآن کریم و سیره معصومین(ع) چراغ راه هدایت بشر در همه ابعاد زندگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha