جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ پژوهشگر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: ایستادگی در برابر نظام سلطه، درس ماندگار دفاع مقدس برای ملت غیور ایران اسلامی است.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: تقارن این روزها با ایام پایانی ماه صفر، نشانه و تأکیدی بر این نکته ی مهم و کلیدی است که از جمله رموز پربرکت بودن دفاع مقدس ما، تأسی به فرهنگ دینی و الگوگیری از کلام و سیره نورانی اهل بیت(ع) است.

وی با بیان این که باید درس ها و پیام های دفاع مقدس به خوبی برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان تبیین گردد، افزود: رهبر عزیز انقلاب اخیراً در دیدار پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس به نکته مهمی اشاره کرده و فرمودند: در دوران دفاع مقدس ثابت شد که صیانت کشور و بازدارندگی در مقابل تهدیدهای دشمن، تنها از راه مقاومت بدست می‌آید و نه تسلیم.

این پژوهشگر حوزوی همچنین گفت: ایستادگی در برابر ظلم و ستم از جمله مهم ترین پیام های دوران دفاع مقدس است و امروز هم ما اگر می خواهیم به رشد و پیشرفت واقعی دست پیدا کنیم، یکی از مؤلفه هایش همین ایستادگی و پایمردی است و این که در برابر فشارهای ناجوانمردانه دشمن تسلیم نشویم.

وی با اشاره به این که ایستادگی در برابر نظام سلطه از مهم ترین درس های دفاع مقدس برای ملت غیور ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: واقعیت آن است که با مرور زمان عظمت، آثار و برکات دوران دفاع مقدس همانند دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از پیش نمایان می شود و واقعاً حیف است که پیام های اصیل مکتب دفاع مقدس برای مردم و جوانان ما گفته نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha