جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ تجمع اعتراض آمیز حوزویان نسبت به هتک حریم قرآن کریم و شریعت اسلام

حوزه/ تجمع علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم پیرامون هتک حرمت به مقدسات و ارزش های اسلامی از سوی عده ای اغتشاشگر و ضد انقلاب با حمایت جبهه استکبار و ایادی داخلی و خارجی آنان در مدرسه فیضیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، از دقایقی قبل خروش دشمن شکن حوزویان همیشه در صحنه، علیه هتک حرمت به مقدسات و ارزش های اسلامی از سوی عده ای اغتشاشگر و ضد انقلاب با حمایت جبهه استکبار و ایادی داخلی و خارجی آنان، در مدرسه مبارکه فیضیه آغاز شد.

بر اساس این گزارش: آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه هم اکنون در مدرسه فیضیه حضور پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه و معاونین مرکز مدیریت حوزه نیز در مدرسه فیضیه حاضر شده اند.

چند تن از طلاب جانباز نیز خود را به محل تجمع رسانه اند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم است.

تمامی صحن و اطراف مدرسه فیضیه مملو از جمعیت است و عده ای از طلاب کفن پوشش هستند.

خروش و فریاد حوزویان خاستگاه انقلاب علیه تعرض به مقدسات + فیلم و تصاویر

جمعی از خواهران طلبه نیز در بیرون مدرسه فیضیه سمت میدان آستانه تجمع کرده اند.

طلاب امروز نیز همچون دیگر صحنه‌های حساس و تأثیرگذار تاریخ نورانی انقلاب اسلامی در این تجمع با شعارهایی بیعت مجدد خود را با ولایت فقیه اعلام کردند.

طلاب با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»«الله اکبر»،«مرگ بر ضد ولایت فقیه»،«ولایت‌فقیه اصل دین است تضعیف آن فتنه خائنین است»، «نیروی انتظامی حافظ دین ملت حمایتت می‌کنیم با اقتدار و عزت»،«بانی اغتشاشات آمریکاست عامل این جنایات آمریکاست»، «بیدارباش ای جوان آتش‌گرفته قرآن»،«خون نبی بر رگ ما می جوشد بر ضد آمریکائیان خروشد.» «جوان‌ قم مؤمن و باغیرت است حجاب و عفت شرف و عزت است»،«وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد»«شهر مقدس قم جای منافقین نیست»و... انزجار خود را از فتنه گران و اغتشاشگران اعلام کردند.

همچنین طلاب انقلابی حوزه علمیه قم در این تجمع با سر دادن شعارهایی، ضمن نفی هرگونه اغتشاش و هرج‌ومرج در کشور به بهانه مطالبه گری؛ اقدامات هنجارشکنانه، هتک حرمت مقدسات، آتش زدن قرآن، مسجد، امامزاده، پرچم مقدس ایران اسلامی و آسیب به اموال عمومی توسط اغتشاشگران را محکوم کرده و حمایت خود را از نیروهای نظامی و امنیتی، جهت ایجاد نظم و امنیت در جامعه و برخورد با فتنه‌گران و آشوبگران اعلام نموده و از دستگاه قضایی نیز خواستند که قاطعانه با کسانی که به نوامیس مردم، مقدسات و ارزش های اسلامی و انقلابی متعرض شده و ایجاد ناامنی می نمایند و همچنین کسانی که بر آتش این فتنه ها می دمند در هر پست و مقامی که هستند برخورد نماید و ریشه این نفاق را از جامعه برکند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نیز در ابتدای سخنان خود گفت: متاسفانه دشمن با برتری رسانه، ادوات و امکاناتی که در عرصه سایبری، محیط اینترنت و ... در اختیار دارد با شعار های فریبنده و القائات باطل و شبهات تاثیر گذار، ساده دلانی را که دچار مشکلاتی در جامعه هستند تحت تاثیر قرار بدهد و از آنان برای مقاطع کوتاهی یار گیری کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در طول تاریخ دشمنان نظام و انقلاب با دسیسه های خود برای نظام اسلامی هزینه تراشی کرده اند و تنها رنگ نقشه و دسیسه هایشان تغییر می کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور تأکید کرد و افزود: دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و کسانی که بیانیه می‌دهند برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید در این زمینه ورود کند.

خاطرنشان می شود: روز گذشته نیز علما، طلاب و اساتید حوزه های علمیه در راهپیمایی گسترده مردم انقلابی که بعد از نماز جمعه برگزار شد شرکت کرده و انزجار خود را از فتنه گران و آشوبگران اعلام نمودند.

در پایان بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه نیز قرائت شد که تجمع کنندگان با شعار الله اکبر و مرگ بر آمریکا و اسرائیل بر آن تاکید کردند که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت مؤمن و انقلابی ایران با آفرینش انقلاب اسلامی و استقرار بخشیدن حاکمیت الهی با رهنمودهای امام خمینی(ره) سند افتخار بزرگی را در تاریخ برای خویش ثبت کردند، و در طول ۴ دهه گام‌های موفقی با رهنمودهای امامین انقلاب در جهت تحقق آرمان‌های اسلامی در ایران و گسترش آن در دیگر کشورها برداشتند و امید است این انقلاب اسلامی با عنایت الهی زمینه‌ساز ظهور حضور مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف شود.
طبیعی است که استکبار جهانی و دول استعمارگر نمی‌توانند در برابر پیشرفت ملت بزرگ ایران و امت اسلامی و قطع ایادی ظالمانه‌شان در کشورهای اسلامی و زوال تدریجی سلطه استعماری‌شان ساکت بنشینند بر این اساس تاکنون ده‌ها توطئه و اقدام ستمگرانه نسبت به ملت عزیز ایران و حاکمیت الهی مانند: جنگ تحمیلی، ترور بیش از ۱۷۰۰۰ نفر، کودتاهای نظامی، ایجاد فتنه ویرانگر داعش، محاصره اقتصادی و... انجام داده و خواهند داد. اکنون که مواجه با پیشرفت ایران و اقتدار چشمگیر نظامی این ملت گشته و امیدی برای غلبه نظامی ندارند، جنگ رسانه‌ای را در دستور کار قرار داده و هر روز در حال رصد یا آفرینش سوژه‌ای می‌باشند تا امواج شبهات و دروغ‌پردازی‌ها و حرمت‌شکنی‌ها را در فضای مجازی و رسانه‌ای بین‌المللی پراکنده ساخته و توقفی در حرکت شتابان ملت انقلابی و مومن ایران ایجاد کنند.
اما ملت مومن و انقلابی عزیز ایران که با تقدیم ۲۰۰ هزار شهید از بهترین عزیزان‌شان ایمان و وفاداری خویش را نسبت به اسلام و پیامبر(ص) ائمه اهل‌بیت(ع) اثبات کرده و با شرکت در مراسم بی‌نظیر عزاداری محرم به ویژه شرکت میلیونی در راهپیمایی اربعین سالار شهیدان حسین بن علی(ع) پیمان بسته‌اند که تحقق بخش آرمان عاشورا و اهداف دین مقدس اسلام بوده و اجازه ندهند دشمنان خدشه‌ای به سیمای اسلامی این نظام وارد کنند.
اکنون که در این روزها تمامی رسانه‌های دشمنان اسلام و دول‌غربی وقوع یک حادثه را در ایران بهانه‌ای برای حمله به اصل دین و حاکمیت الهی و پاره کردن و سوزاندن قرآن کریم در جهان و آتش زدن بارگاه امامزاده‌گان قرار داده‌اند، از این رو انتظار می‌رود، ضمن اینکه مسئولان ذیربط به بررسی عادلانه و واقع بینانه ابعاد آن حادثه و توضیح برای ملت عزیز می‌پردازند، مردم مؤمن و غیور ایران اجازه ندهند دشمنان اسلام از این فرصت سوء استفاده کرده، و با سپر قرار دادن جمعی از فرزندان عزیزشان رؤیای تلخ کشف حجاب رضاخانی و اهانت به حریم قرآن کریم را تحقق بخشند.
حوزه‌های علمیه ضمن تأکید بر رعایت دقیق وظائف دینی و اخلاق اسلامی توسط همه مسئولان و دستگاه‌های نظام به عنوان خادمان مردم و اطلاع‌رسانی لازم ابعاد حوادث به ملت عزیز و تفکیک بین عوامل مزدور بیگانه و طیف‌های دیگر جامعه، از ملت مؤمن و رشید انتظار دارد این بار هم با شرکت در راهپیمایی پس از نماز جمعه اول مهر و اعلام پایداری بر سیره سالار شهیدان و عزم راسخ بر تحقق حاکمیت کامل الهی، شکوه انقلاب اسلامی و ملت منسجم ایران را به نمایش بگذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    آخه فیضیه هم جاداره مگه؟ خودتون رو قرنطینه کردید. الان طلاب خواهر و برادر جا ندارند حتی بایستند اگر از شیخون تا آستانه برگزار میشد مملو از جمعیت میشد.