دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فتنه جدید

حوزه/ روحانیت اصیل شیعه در طول تاریخ، همواره جلودار قیام و مبارزه با ظالمان و طاغوت های زمان بوده است و هیچ گاه اشتغالات علمی آنها را از مبارزه در راه حقوق مردم غافل نکرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز فقهی صاحب الامر (عج) در بیانیه ای وقایع اخیر کشور و اغتشاشات را محکوم کرده است که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:
شهیدِ روحانی یعنی کسی که با جان خود وارد میدان دعوت به خیر می‌شود و امروز نیز به تقویت این روحیه در بین طلاب و فضلای جوان نیاز داریم. در هر یک از عرصه‌های جهاد که اولویت و نیاز کشور باشد، مخاطب اول آن که باید با احساس مسئولیت وارد میدان شوند، طلاب و فضلای جوان هستند.۱۳۹۸/۱۰/۲۳

روحانیت اصیل شیعه در طول تاریخ، همواره جلودار قیام و مبارزه ی با ظالمان و طاغوت های زمان بوده است و هیچ گاه اشتغالات علمی آنها را از مبارزه در راه حقوق مردم غافل نکرده است.

لذا با استعانت از امام زمان ارواحنا فداه و به تأسی از سیره علمایی چون امام راحل و شهدای روحانی دفاع مقدس و شهدای روحانی مدافع حرم زینبی «سلام الله علیها» ، ضمن ایستادگی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری نظام، حمایت کامل خود را از قوای سه گانه و نیروی های مسلح در راه مقابله ی با هنجارشکنان ، ابراز میداریم.

همچنین با درخواست از قوای محترم سه گانه و نیرو های مسلح برای ایستادگی و پیشبرد اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی در مسائلی همچون حجاب اسلامی و کوتاه نیامدن در برابر این فریضه ی الهی اعلام میداریم:

در تمام عرصه ها اعم از جنگ نرم ، جنگ نظامی و یا اغتشاشات خیابانی که توسط دشمنان خارجی و جاهلان داخلی به پا می شود، پرچم‌ دار حمایت از قوای سه گانه و نیروهای مسلح خواهیم بود و در صورت نیاز به عنوان طلاب بسیجی در کنار حافظان امنیت، جان خود را در راه آرمان های اسلام و انقلاب فدا کنیم

مرکز فقهی صاحب الامر (عج)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • روح الله IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    احسنت