یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تشییع

حوزه/ پیکرهای مطهر دو شهید مدافع امنیت و هم‌چنین دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با حضور مردم انقلابی و شهیدپرور مشهدالرضا(ع) تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، پیکرهای مطهر دو شهید مدافع امنیت و هم‌چنین دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با حضور مردم انقلابی و شهیدپرور مشهدالرضا(ع) صبح امروز تشییع و پس از نماز در حرم مطهر رضوی برای خاکسپاری به بهشت رضا(ع) مشهد و شهر قوچان بدرقه شد.

تشییع شهیدان دوران دفاع مقدس، «سید ابراهیم رفیعی» و «مصطفی براتی» و دو شهید مدافع امنیت، «محمدرسول دوست محمدی» و «مسلم جاویدی مهر» از میدان شریعتی مشهد آغاز و با حضور باشکوه و حماسی مردم شهید پرور و علما و اساتید حوزه علمیه خراسان تا باب الجواد حرم مطهر امام هشتم(ع) بدرقه شد.

پیکر شهیدان «سید ابراهیم رفیعی» و «محمدرسول دوست محمدی» از شهدای دوران دفاع مقدس و امنیت حوادث اخیر پس از اقامه نماز در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی توسط حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی، عضو مجلس خبرگان رهبری در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد و پیکر ۲ شهید دیگر، «مصطفی براتی» و «مسلم جاویدی مهر» به شهرهای زادگاه این شهیدان والامقام در صالح آباد تربت جام و قوچان، منتقل گردید.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha