پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهید رسول دوست محمدی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده بسیجی شهید مدافع امنیت «رسول دوست‌محمدی» و گروهبان «مهرداد افچنگی» که در جریان اغتشاشات اخیر مشهد مجروح شده است، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در منزل شهید دوست محمدی با مادر، همسر، خواهران و فرزندان شهید دیدار کرد و مشکلات این خانواده را مورد بررسی قرار داد.

وی با دعوت این خانواده به صبر و شکیبایی گفت: شهدا برای شهادت انتخاب می‌شوند، این که فردی به صورت خودجوش و داوطلبانه سال‌ها برای حفظ حجاب و عفاف فعالیت می‌کرده و جانش را در دفاع از خمیه امام حسین (ع) فدا کرده است، یقین بدانید، انتخاب شده است.

معاون رئیس جمهور، فرزندان شهید را مورد تفقد و دلجویی قرار دارد و گفت: مراحل اداری تکمیل پرونده شهید در حال طی شدن است و این خانواده همانند سایر خانواده شهدای حوادث تروریستی خدمات لازم را از بنیاد دریافت خواهند کرد.

قاضی زاده هاشمی همچنین به دیدار گروهبان «مهرداد افچنگی» رفت و ضمن بررسی روند درمانی این گروهبان نیروی انتظامی گفت: سوختگی جزو بیماری‌های مدت دار است و تا بهبودی کامل زمان خواهد برد، اما روحیه شما قابل تحسین است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: پس از بهبودی، وضعیت ازکارافتادگی و مجروحیت بررسی و درصد جانبازی تعیین می‌شود، ان‌شاءالله که سلامت کامل را به دست آورید و در همین مسیر به مردم خدمت کنید.

شهید مدافع امنیت "رسول دوست محمدی" متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در مشهد در درگیری با اغتشاشگران ۳۰ شهریور در مشهد به فیض شهادت نائل آمد. از این شهید والامقام ۲ فرزند به نام‌های امیرعلی و ریحانه به یادگار مانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha