سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
گلگت جامع مسجد

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوب بشوی گفت: شهر گلگیت شهر شهید سیدضیاءالدین رضوی است، خیابان های این شهر بوی خون او را می دهد. او برای بیداری مسلمانان پاکستان بسیار تلاش کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمد یعقوب بشوی روحانی فعال پاکستانی در مسجد جامع شیعیان گلگیت، اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف پیامبر اکرم تبدیل جامعه به جامعه الهی بود. بعثت پیامبر اکرم دو نوع دارد، اولین بعثت پیامبر اکرم، عام بوده که آیه دوم و سوم سوره مبارکه جمعه به آن اشاره دارد و بعثت دوم، بعثت خاص بود که حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل آن را برای فرزندان خویش نیز درخواست کرده بودند که به وضوح بر نظام امامت دلالت دارد. بعثتی که دو پیامبر معصوم از خدا می خواهند که آن را در عترت شان قرار دهد.

وی با اشاره به شهادت امام جمعه سابق و رهبر شیعیان منطقه گلگیت خاطر نشان کرد: شهر گلگیت شهر شهید سیدضیاءالدین رضوی است، خیابان های این شهر بوی خون او را می دهد. حفظ فضای امن و صلح این شهر بر عهده همه ماست.

حجت‌الاسلام بشوی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده شهید سید ضیاءالدین گفت: این شهید، سیدحسن نصرالله پاکستان بود و برای بیداری مسلمانان سخت تلاش کرد، پس از شهادت وی، حجت‌الاسلام سید راحت حسین حسینی در ادامه فعالیت های شهید ضیاء الدین نقش خود را ایفا می کند و در این راستا مردم دوش به دوش در کنار وی ایستاده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha