سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مولانا تقی عباس رضوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید تقی عباس رضوی گفت: هدف از بعثت پیامبران ایجاد رابطه بین خدا و انسان و جهان است، و همچنین هدف از بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم دعوت به توحید، تبلیغ و آگاه ساختن آنان، راهنمایی آنها به زندگی خدا پسندانه، تعلیم و تزکیه، پیروی از دین و منع از بت پرستی بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید تقی عباس رضوی نائب رئیس بنیاد اهل‌بیت هند، به مناسبت عید سعید مبعث گفت: روز ۲۷ رجب روز مبارکی است که در آن روز نوری از غار حرا بیرون آمد و کل زمین را روشن کرد.

وی افزود: هدف از بعثت پیامبران ایجاد رابطه بین خدا و انسان و جهان است، و همچنین هدف از بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم دعوت به توحید، تبلیغ و آگاه ساختن آنان، راهنمایی آنها به زندگی خدا پسندانه، تعلیم و تزکیه، پیروی از دین و منع از بت پرستی بود.

وی تاکید کرد: ما می‌توانیم با نشر سیره و آموزه های پیامبر اکرم، حقوق همه افراد جهان را بدهیم بنابر این با توجه به آیه  «لقد کان لکم فی رسول اسوة حسنة» در این عصر پر آشوب، اهداف بعثت پیامبر اکرم و سیره و آموزه های آن حضرت را از هر طریق به جهانیان برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha