پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1045528
۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
همایش

حوزه/ به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، پایگاه طلاب ام ابیها(س) مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک همایش نقش زنان زینبی و مادران قاسم پرور را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، پایگاه طلاب ام ابیها(س) مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک، همایش نقش زنان زینبی و مادران قاسم پرور را امروز در سالن اجتماعات اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار کرد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام رجبی فرمانده بسیج طلاب استان و خانم وکیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و مدیران مدارس و جمعی از طلاب برگزار شد.

حجت الاسلام رجبی اظهار داشت: رشادت، از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس آنان را به سرمایه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: شهدا و پیشکسوتان وظیفه سنگینی در دفاع از انقلاب و کشور برای ما برجا گذاشته‌اند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام ملکی به روایتگری از خاطرات شهدا و دفاع مقدس پرداخت و سپس فرزند شهید روحانی اکبر زاده با ذکر خاطره‌ای از دوران رزم و شهادت پدرش، ایمان و تضرع و کار برای خدا را مهمترین عاملی دانست که خداوند ایشان را برای شهادت برگزید.

در پایان از خانواده شهدا و خواهران طلبه بسیجی که در امر نشر و حفظ یاد شهدا در حوزه مصاحبه‌گری با خانواده شهدا شرکت داشتند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha