سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: دشمن با حضور مردم بصیر و انقلابی در پروژه کشته سازی در فتنه اخیر، برغم استفاده از وطن فروشان و عناصر پیاده نظام، ناکام ماند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کرمانشاه، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی لحظه ای از دسیسه چینی و توطئه علیه ایران اسلامی و برهم زدن نظم و امنیت این آب و خاک کوتاه نخواهند آمد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: فتنه اخیر که با برنامه ریزی دشمنان نظام اسلامی و حمایت استکبار جهانی صورت گرفت، به خیال خام خود فکر می کردند همراهی مردم را به دنبال دارد، اما بصیرت ایرانیان طومار فتنه را در هم پیچید.

وی با بیان اینکه اعتراض منطقی حق هر شهروند ایرانی است، گفت: حضور عوامل نفوذی گروهک های منحله و غیر قانونی در آشوب های اخیر، هدفی جز تحریک جوانان در ضرر رساندن به بیت المال و مختل نمودن نظم عمومی نبود.

حجت الاسلام سلیمانی عنوان کرد: کسانی که با تکرار اخبار کذب رسانه های ضد انقلاب، مبنی بر کشته شدن مهسا امینی، آب به آسیاب دشمن ریختند، باید جوابگوی خسارات معنوی و مادی به بیت المال و مردم باشند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تا زمانی که در مسیر انقلاب اسلامی و مطیع امر ولایت هستیم، دشمن بیکار نمی نشیند، خاطرنشان کرد: دهه ۶۰ اوج فتنه گری خود فروختگان وطنی اعم از منافقین و گروهک های تجزیه طلب بود که کاری از پیش نبردند.

وی در پایان گفت: تدابیر حکیمانه امامین انقلاب و دلدادگی مردم بصیر و انقلابی و عدم شناخت دشمن از ایرانیان سلحشور در ۴۰ سال اخیر، هر گز نخواهد گذاشت خواب استکبار جهانی و وطن فروشان ضد انقلاب تعبیر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha