جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی لرستان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمنان با حقیقت دین و ایمان نظام ما کار دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، ظهر امروز در همایش زینبی‌ها که در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد برگزار شد، با قدردانی از حضور مردم ولایی و انقلابی خرم آباد در محکومیت اقدامات اغتشاشگران با اشاره به اینکه زنان همواره در پیروزی انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌های نظام نقش بی‌بدیلی داشته‌اند، اظهار داشت: نقش زنان مسلمان در تاریخ اسلام و انقلاب، نقشی بارز و پررنگ بوده و لازم است تا امروز نیز زنان با بصیرت و دشمن شناسی در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب رسالت خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با حقیقت دین و ایمان نظام ما کار دارند، گفت: هر موضوعی که با اهداف دشمن سازگاری داشته باشد، به عنوان سوژه‌ای برای اغتشاش و آشوب دشمنان نظام تبدیل می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطر نشان کرد: اگر شخصی خیال کند که منافقان دلشان برای مرحومه مهسا امینی می‌سوزد، سادگی کرده‌ است، چرا که در برابر دستورالعمل‌های دینی و قانونی کشور باید قانونمند باشیم و انحراف از این چارچوب جایز نیست.

حجت الاسلام درویشی حقیقت دین و اسلام ناب را، حکومت جمهوری اسلامی ایران برشمرد و یادآور شد: هر اقدامی در جهت تضعیف اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقویت جبهه کفر به حساب می‌آید.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده است که اکنون با چند شعار و حرکت هنجارشکنانه و اغتشاشی تضعیف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha