چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان با خانواده شهید مدافع امنیت علی‌اصغر قورت‌ بیگلو

حوزه / امام جمعه کرج در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت گفت: از ویژگی‌های بارز جوانان حاضر در صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب، فهم درست از مسائل و تشخیص به‌موقع آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز بعدازظهر امروز با حضور در منزل خانواده شهید مدافع امنیت علی‌اصغر قورت‌ بیگلو، با خانواده این شهید بسیجی که در جریان اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نایل آمد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت شهادت و عرض تسلیت به جهت فقدان این شهید مدافع امنیت کرجی، با بیان اینکه شهادت این شهید نوجوان برای خانواده شما ذخر و شرف است و برای نظام اسلامی کرامت و نعمت است، اظهار داشت: شهادت این شهدای بزرگوار، باعث پایداری و استحکام پایه‌های انقلاب و اسلام می‌شود.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر اینکه ویژگی نوجوانان و جوانان بسیجی در طول ۴۰ سال گذشته که در تمامی صحنه‌های انقلاب فعال بودند، تشخیص به‌موقع و خوب عمل کردن است، گفت: از ویژگی‌های بارز جوانان حاضر در صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب، فهم درست از مسائل و تشخیص به‌موقع آن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی با اشاره به حضور فعال این شهید بسیجی در عرصه‌ آسیب‌های اجتماعی و کمک‌های مؤمنانه و مواسات و همدلی، گفت: این شهید را به‌واسطه خدماتی که داشته شناسایی و به شهادت رساندند و گلی را از این باغ، گلچین کردند.

وی با اشاره به فرمایش بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود»، یادآور شد: دشمنان خیال می‌کند که اگر آسیبی به ما بزند، مردم ما عقب‌نشینی می‌کنند و انسجام و وحدت داخلی و کشور به هم می‌خورد و با شهید کردن نیروهای ما خللی در اراده‌ها و انگیزه‌های مردم ایجاد می‌شود، در صورتی‌ که با این اقدامات مردم ما قوی‌تر می‌شوند و اتحاد و انسجام بیشتری پیدا می‌کنند.

مادر شهید قورت‌بیگلو نیز در این دیدار اظهار داشت: من علی‌اصغرم را به علی‌اصغر سیدالشهدا(ع) هدیه دادم و امیدوارم که امام حسین(ع) من و خانواده‌ام را در این راه مدد کند.

وی افزود: از مسئولان تقاضا دارم تا اجازه ندهند خون فرزندم پایمال شود و حتماً باید عاملین این جنایت تقاص کار خود را پس دهند.

گفتنی است در این دیدار استاندار البرز، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان، فرمانده انتظامی البرز و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha