جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
باغبان قمی

حوزه/ خط دهی علی کریمی باعث تا آشوبگران در قم، یک باغبان شهرداری که با لباس فرم خود در حال انجام وظیفه بود را در چندین مرحله و به بدترین شکل به باد کتک گرفته و آسیب‌های جدی را به وی وارد سازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از قمنا، اعتراضات به بهانه فوت مهسا امینی، بانوی ۲۲ ساله کردستانی درحالی آغاز شد که از همان ابتدا عده‌ای از سلبریتی‌ها در کنار شبکه‌های متعلق به دولت‌های بیگانه، بر آن بودند تا این اعتراضات را به آشوب و اغتشاش هدایت کنند.

علی کریمی فوتبالیست بازنشسته یکی از سلبریتی‌هایی است که چندی پیش از اغتشاشات اخیر از کشور خارج شد؛ این روزها در صفحه اینستاگرام و توییتر خود به آموزش آشوب و تخریب اموال عمومی می‌پردازد.

در این یکی از پست‌هایی علی کریمی منتشر کرده است؛ پاکبانان شهرداری حاضر در تجمعات، نیروهای امنیتی معرفی شده‌اند که با لباس مبدل اقدام به جمع‌آوری تحرکات و اطلاعات آشوبگران می‌کنند.

این خط دهی علی کریمی باعث تا آشوبگران در قم، یک باغبان شهرداری که با لباس فرم خود را در حال انجام وظیفه بود را در چندین مرحله و به بدترین شکل به باد کتک گرفته و آسیب‌های جدی را به وی وارد سازند.

این اتفاق به هنگامی رخ داد که عده‌ای از آشوبگران در خیابان امینی‌بیات قم اقدام به سوزاندن چند درخت کردند که با اعتراض این باغبان وظیفه شناس مواجه می‌شود و اغتشاش گران ضمن مجروح کردن این باغبان با چاقو، اقدام به آتش زدن موتورسیکلت وی می‌کنند.

اتفاق‌های مشابه در کنار تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات دینی در حالی اتفاق افتاده است که علی کریمی و فرزندانش در حاشیه‌ای امن در کشور امارات متحده عربی گذران عمر می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha