جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجلیل از جهادگران نمونه دفاع مقدس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی شایسته به ارباب رجوع، خطاب به کارمندان وزارت‌ جهاد، گفت: ما باید تا می‌توانیم، مشکل مردم را حل کنیم، زیرا ظلمی بالاتر از این نیست که بتوانیم مشکلی را حل کنیم و از انجام آن، کوتاهی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی امروز همزمان با هفته دفاع مقدس در مراسم تجلیل از جهادگران نمونه دفاع مقدس این وزارت خانه، اظهار داشت: متاسفانه آنگونه که شایسته است، از رزمندگانی که در بخش پشتیبانی جنگ خدمت می‌کردند، تجلیل نمی‌شود، در حالی که سنگرسازان بی‌سنگر، همیشه پای کار این نظام بوده‌اند و پشتیبانی از جنگ در آن برهه، از اصل جنگ، کمتر نبود.

وی با تشکر از حضور همیشگیِ مردم در صحنه‌های مختلف نظام، حماسه راهپیمایی اخیر مردم علیه هنجارشکنی‌های آشوب‌گران را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: باید شکرگزار مردمی باشیم که بسیار فهیم، با درایت و با بصیرت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی شایسته به ارباب رجوع، خطاب به کارمندان وزارت‌ جهاد، گفت: ما باید تا می‌توانیم، مشکل مردم را حل کنیم، زیرا ظلمی بالاتر از این نیست که بتوانیم مشکلی را حل کنیم و از انجام آن، کوتاهی کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم، تعدادی از پیشکسوتان جهادگر عرصه‌ دفاع مقدس و نیز خانواده‌ شهدای جهادگر، تجلیل شدند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha