پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یادداشت

حوزه/ چرا مدعیان حقوق بشر تنها وقتی قضیه ای در ایران پیش می آید از آن سوء استفاده می کنند و صدای آنان بلند می شود؟! در کشورهای غربی با زنان رفتار خصومت آمیز صورت می گیرد ولی هیچ عکس‌العملی نشان نمی دهند!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید عباس مهدی حسنی از روحانیون هندوستان در یادداشتی در مورد حوادث اخیر ایران آورده است:

در پی قضیه مهسا امینی دوست دارم با مردم فهیم و با فرهنگ ایران چند کلمه ای صحبتی داشته باشم.‌ شما مردم ایران را در کشورهای مختلف دنیا به ویژه در هند آدم های با فرهنگ و تحصیل کرده و آرام و پر امن می شناسند و بسیاری از کشورها به کشور ایران بعنوان الگو نگاه می کنند.

بنا بر این وقتی یک قضیه ای در ایران رخ می دهد مردم دنیا به عکس العملهای شما چشم می دوزند که چگونه است؟

در مورد قضیه اخیر اعتراضاتی که بوسیله افراد معدودی شروع شد و موجب تخریب اموال عمومی و خصوصی و کشته شدن مردم بی گناه شد، این عده قلیلی به مقدسات هم توهین کردند با افعال و حرکات غیر انسانی و غیر منطقی خود موجب خوشحالی دشمنان اسلام شدند.

این افراد معدود به جای این که از راه قانونی وارد می شدند و مطالبات خود را پی گیری می کردند با رفتار غیر قانونی آب در آسیاب دشمنان ریختند.

ای کاش صبر می کردند تا مراحل قانونی این قضیه طی می شد!

ای کاش می دانستند که در دنیا دو جبهه بیشتر وجود ندارد جبهه حق و جبهه باطل و خودشان در کدام جبهه قرار دارند و به چه کسی خدمت می کنند؟

ای کاش به این امر توجه می کردند که چرا مدعیان حقوق بشر تنها وقتی قضیه ای در ایران پیش می آید بهانه می گیرند و از آن سوء استفاده می کنند و صدای آنان بلند می شود ولی در کشورهای غربی مخصوصا آمریکا و انگلیس با زنان رفتار خصومت آمیز صورت می گیرد ولی هیچ عکس‌العملی نشان نمی دهند!

ای کاش می دانستند که دشمنان قسم خورده از هر راهی می خواهند به ایران و مردم ایران آسیب بزنند و این چنین افراد را برای اهداف شوم خود بهترین وسیله می دانند!

ای کاش این عده معدود این شعور را داشتند که بفهمند بهترین نظام حکومت یعنی ولایت فقیه را دارند که لحظه ای راضی نیست که حق مظلومی زیر پا گذاشته شود.

الحمدلله اکثریت مردم ایران فهیم و با بصیر اند و پاسخ قاطع به آشوب گران فریب خورده و مزدوران و دشمنان قسم خورده مثل آمریکا و انگلیس و اسرائیل را خواهند داد. ان‌شاءالله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha