چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سبحانی نیا

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی غیور و مومن و مدیر مشت کوبنده ای بر دهان دشمنان و یاوه گویان نواخته و در پاسداری از ارزشها انقلابی و خون شهدای عزیز مدافع حرم و سلامت گامی موثری بر می داریم، چرا که شهدا نظاره گر حماسه آفرینی ملت خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به موضوع مهم و سرنوشت ساز انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت و گفت: ملت ایران در دهه گذشته بیشترین دشمنی ها را از سوی دشمنان قسم خورده تجربه کردند، تحریم هایی ناجوانمردانه و غیر انسانی فشار سنگینی بر قاطبه ملت تحمیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در راستای حسن نیت نشان دادن به جهان غرب و در جهت تامین رفاه مردم عزیز  برجام را پذیرفت و بیش از یک سال به تعهدات خود به طور یک جانبه پایبند بود، ولی متاسفانه دشمنان با ناجوانمردی هرچه تمام تر تعهدات خود را یا عمل نکردند و یا زیر پا گذاشتند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز با بی شرمی هر چه تمام تر بی آنکه  عذرخواهی کنند و بدون  اینکه به تعهدات خود عمل کنند از ایران می خواهند که تعهدات را مجددا اجرا کند. این شیوه و روش حاکم بر جنگل است نه بر جامعه انسانی؛ ملت ایران دیدند که دشمنان چگونه با ناجوانمردی، حاج قاسم سلیمانی را مظلومانه ترور کردند.

وی با تاکید بر اینکه هر کسی به ایران اسلامی  و امنیت آن علاقمند است، باید در آزمون بزرگ روز ۲۸ خرداد (انتخابات) شرکت کند، عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات باعث تقویت پایه های اقتصاد ملی، حاکمیت دینی و آبرومندی ملت ایران خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلین سبحانی نیا اظهار کرد: ان‌شاءالله ملت ایران با حضور عظیم خود در حماسه ۲۸ خرداد سال جاری، ضربه کوبنده‌ای بر سیاست های دشمن وارد خواهند کرد و نقشه های دشمن را همچون گذشته با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری پشت سرخواهیم گذاشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی برای دستاوردهای کنونی بهای سنگینی داده‌اند که بهای آن تقدیم شهدای عزیزی است که در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام شده است؛ باید از این نظام که از برکت خون شهدا زنده است، پاسداری و نگهبانی کنیم.

 مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی غیور و مومن و مدیر، مشت کوبنده ای بر دهان دشمنان و یاوه گویان نواخته و در پاسداری از ارزشها انقلابی و خون شهدای عزیز مدافع حرم و سلامت گامی موثری بر می‌داریم، چرا که شهدا نظاره گر حماسه آفرینی ملت خواهند بود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha