چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سعید روستاآزاد

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده بین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شاهد بهره مندی از ظرفیت های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی در ارتش خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در همایش «نقش مبلغان در دفاع مقدس» که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز پنجشنبه در سالن همایش های غدیر قم برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و خیر مقدم به شرکت کنندگان بیان کرد: این جلسه با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل و تکریم از جانبازان مبلغ و همکاران رزمنده و ایثارگربرگزار شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در جلساتی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است، تفاهم نامه ای بین دو نهاد انقلابی دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منعقد گردید که بر اساس آن از ظرفیت های مختلف تبلیغی، آموزشی، پژوهشی و ... دفتر تبلیغات اسلامی در فعالیت های تبلیغی و معارفی ارتش استفاده گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha