شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صلواتی قلعه

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: برای اصلاح جامعه باید آموزش و پرورش اصلاح شود؛ کار این نهاد انسان سازی است؛ نگذارید آموزش و پرورش این چنین رها شود؛ اینجا بحث اسلام، انقلاب، نظام، شهیدان و امام و ولایت است. کسی می تواند تربیت کند که خودش تربیت شده باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در نشست ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: برای مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی و آداب و رسوم غلط ابتدا در سطح استان باید برنامه ریزی و تصمیم و اقدام و عمل شود و در شهرها و روستاها و هر منطقه‌ای عوامل اجرایی و مسئولان و متولیان مشخص شوند مثلاً برای جمع آوری سنگ قبرهای میلیونی و تیراندازی ها و ... چنین عمل شود.

امام جمعه قلعه رئیسی ادامه داد: نتیجه سهل انگاری ها و عدم توجه به معنویت و مذهب و مسجد است که در کف خیابان ها شاهد آشوبگری بوده و آسیب های اجتماعی مثل قتل، خودکشی، طلاق و سرقت انجام می‌شود.

وی افزود: ما در سطح استان با مسجد طراز انقلابی فاصله داریم؛ ارکان مسجد مثل اوقاف و هیئت امنا، ارشاد و کانون های فرهنگی و هنری، بسیج و پایگاه‌ها باید پای کار باشند.

صلواتی تاکید کرد: هیئت های مذهبی و ائمه جماعات باید متحول شوند و بر کار نهادها نظارت شود. تکلیف ما کادرسازی برای اسلام، انقلاب و نظام است، لذا باید این نهادها مجاهدانه وارد میدان شوند.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: برای اصلاح جامعه باید آموزش و پرورش اصلاح شود؛ کار این نهاد انسان سازی است؛ نگذارید آموزش و پرورش این چنین رها شود؛ اینجا بحث اسلام، انقلاب، نظام، شهیدان و امام و ولایت است. کسی می تواند تربیت کند که خودش تربیت شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه رها کردن آموزش و پرورش و سیاسی کاری و خط بازی‌ها هم این آسیب ها و حضور آشوبگران در خیابان ها است.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: مردم منتظر آثار سفر رئیس جمهور به استان هستند. در بخش های دیشموک و چاروسا مردم روستاها از نعمت گاز محروم هستند.

وی گفت: قلعه‌رئیسی 7 قهوه‌خانه دارد که قلیان کشیدن در آن عادی بوده و مکانی برای ارتکاب انواع تخلفات و محل قمار بازی یک عده‌ شده است.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: باید ادارات و نهادها به نماز توجه کنند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهتر و بیشتر پای کار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha